NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Fusion] [Fusion] Przyspieszenie czasu
Autor Wiadomość
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 21

355 Prestiż
  Wysłany: 25-09-2020, 21:05   [Fusion] [Fusion] Przyspieszenie czasu

Witam, chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób można stworzyć przyspieszanie czasu w grze. Stworzyłem grę typu tower defence, więc przydałaby się taka funkcja przyspieszenia czasu.
Jeżeli ktoś wie niech napisze i z góry dziękuję za pomoc! :)
Ostatnio zmieniony przez msg 26-09-2020, 06:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 662

239 Prestiż
Wysłany: 26-09-2020, 07:38   

Stwórz sobie zmienną "factor" i we wszystkich miejscach w kodzie, gdzie obliczasz zmianę połóżenia, zmieniasz wartości counterów itd mnożysz przez tą zmienną. Teraz wystarczy na żądanie zmienić wartość zmiennej factor np z 1 na 4 i wszystko wykonuje się 4 razy szybciej.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group