NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Moje pierwsze 2 gry
Autor Wiadomość
koko
Kapral


Posty: 34

2460 Prestiż
Wysłany: 01-06-2006, 12:57   Moje pierwsze 2 gry

Czas utworzenia:

"Stick" - Moja pierwsza gra, więc nie komętujcie tego za ostro :-P
"Q" - Moja druga gierka nienajlepsza strzelanka

Opisy:

"Stick" opis gry - Skaczesz stickem (Patykowym ludzikiem) i walczysz z bosami trochę nudne
ale warto pograć ;) .

"Q" opis gry - Moja pierwsza gar strzelaninka na 2 graczy są tylko 2 bronie, stick jest starszy a ta gra jest nowsza (Po Stick`u).

Download:
--->!TU!<---
_________________
"Człowiek uczy sie przez całe życie, oprócz lat szkolnych"
Zapraszam na moją stronkę :)
 
 
     
Avenged 
Młodszy chorąży
A7X fan!


Pomógł: 3 razy
Posty: 244

924 Prestiż
Wysłany: 01-06-2006, 14:21   

Zacznę od "Staick" . Gra jest kiepska. Zero dźwięków. Żadnej klawiszologii. Gra czarno biała. Bardzo nudne. Na tyle że nawet nie chciało mi się przejść i levelu. Może go kiedyś przejde, żeby zobaczyć co jest dalej. Bugów jest nie mało. W grze praktycznie jest tylko postać, tło i platformy (i kolce) - czyli nie ma żadnych liczników ile mamy żyć itp. Nie wiem czy poza skakaniem i chodzeniem da się coś robić ?! Podobno walczymy z bosem?! Może mamy na niego skakać?! Ogólnie mi się nie podoba.
-"Q" - gra trochę lepsza. Bo są jako takie liczniki. Grafa nie najgorsza. Sama rozgrywka trochę nudnawa, ale da się pograć w to może jakieś 5 minut. Do gry wprowadziłeś widzę jakąś nowoczesną broń - która potrafi strzelać w 4 kierunkach nie zmieniając położenia ani kierunku :D . Bugów też jest dużo. Chociażby możliwość uwieszania się na suficie przytrzymując klawisz skoku. Ogólnie jest lepiej , ale mogło być jeszcze lepiej.
_________________
Windows has found a virus in this post. Press and hold down Alt+F4 to begin windows recovery.
 
 
     
koko
Kapral


Posty: 34

2460 Prestiż
Wysłany: 01-06-2006, 19:01   

To są moje pierwsze gry, więc są nie zadobre ale są
_________________
"Człowiek uczy sie przez całe życie, oprócz lat szkolnych"
Zapraszam na moją stronkę :)
 
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 3 razy
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 02-06-2006, 11:12   

A ja mam odwrotnie niż Avenged :D . Bardziej podoba mi się gra pierwsza (może dlatego, że nie lubię klikowych nawalanek na dwóch graczy). "Staick" ma, jak na pierwszą grę, nawet ładną grafikę. Jeżeli jednak chodzi o silnik, to obie gry kuleją. Jeżeli, koko, Twoje umiejętności jeszcze nie pozwalają na tworzenie złożonych ruchów platformowych, nie znaczy to wcale, że powinieneś używać ruchu standardowego. Przez niego w te gry po prostu nie da się normalnie grać. Poczytaj sobie to: http://www.p9d.webd.pl/sl...05/nr5/ruch.htm - masz tam nawet przykład. Z chęcią zagrałbym w "Staick'a", gdybyś go troszkę doszlifował. Popracuj nad nim i nie wychodź z założenia, że to "moja pierwsza gra, więc może być kiepska". Jeżeli popracujesz nad silnikiem, dopracujesz ułożenie plansz (w kilku miejscach platformy są nierówno ułożone :P ) to może być to świetna gierka. I powtarzam po raz enty - ruch :D .
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
koko
Kapral


Posty: 34

2460 Prestiż
Wysłany: 02-06-2006, 13:32   

Dzięki za pomoc ;) , chociaż nie prosiłem :-P ale dziękuje.
_________________
"Człowiek uczy sie przez całe życie, oprócz lat szkolnych"
Zapraszam na moją stronkę :)
 
 
     
Avenged 
Młodszy chorąży
A7X fan!


Pomógł: 3 razy
Posty: 244

924 Prestiż
Wysłany: 02-06-2006, 18:31   

Avenged napisał/a:
W grze praktycznie jest tylko postać, tło i platformy (i kolce) - czyli nie ma żadnych liczników ile mamy żyć itp.

(dziwnie sie cytuje swoją wypowiedz no ale dobra :D )
Cytuje to bo dzieki tej grze w sumie wpadlem na fajny pomysl. We wszystkich grach mamy jakies liczniki, zycia, amunicje i inne . Jednak tu takich rzeczy nie ma wogole. I to stwarza że ta gra rozni sie od pozostalych :D . Przez co na poczatku, zanim zrobimy jaki kolwiek ruch w prawo czy w lewo, zastanawiamy sie (przynajmniej ja) co jeszcze mozna zrobic, czy nie ma czasem jakis innych funkcji. W tej grze akurat nie. Ale wlasnie wpadlem na pomysl zeby zrobic gre, w ktorej nie ma na ekranie zadnych pomocnych licznikow ani nic. Jestesmy zdani tylko na siebie. Tak jak w realnym, otaczajacym nas swiecie. Jesli idziemy gdzies w nieznane- w lesie czy gdzies- to jak sie zranimy mocno - to nie mamy nigdzie licznika wskazujacego nam ile krwi nam jeszcze zostalo aby przetrwac, aby nie zemdlec. Czujemy strach, lek obawy itp. To by dopiero budzilo napiecie. I tak se mysle zeby taką grę zrobić właśnie- że jak ktos w to zagra to zeby byl calt czas napiety czy mu sie uda czy tez nie :D .
Napewno tego specjalnie nie zrobiles- bo to jest twoja pierwsza najprostsza gra platformowa- i moze nie potrafiles za bardzo uzyc wtedy licznikow :) ale moze sie myle.
W kazdym badz razie chodzi o to ze zmieniam troche zdanie co do tej gry- glownie dzieki temu co napisalem wyzej. Dzieki za ekstra pomysl Koko!! Imienniku hehe :D (tez mam na imie Konrad :D )
Pozdro!!!
_________________
Windows has found a virus in this post. Press and hold down Alt+F4 to begin windows recovery.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group