Cień obiektu za Draw Linem. |
Autor |
Wiadomość |
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 19-11-2005, 15:08 Cień obiektu za Draw Linem.
|
|
|
Mam taki problem, zrobiłem postać, dałem Draw Line, który udaje jej rękę, ale jak się za jej pomocą weźmie jakiś przedmiot (to jest przygodówka), to zostaje fragment tego obiektu w miejscu, w którym przed chwilą był i nie można go skasować, tak, jakby wkleił się do tła. Jak się skasuje Draw Line, to nie ma tego problemu. Również w dialogach, jak się przewinie tekst zbyt szybko, zostaje kawałek poprzedniego i nic już nie można rozczytać. Próbowałem zrobić wielki obiekt aktywny, który się pojawia na ekranie co jakiś czas i czyści te ślady, ale to nic nie dało. Zrobiłem też tak, że po podniesieniu przedmiotu na jego miejsce natychmiast pojawia się obiekt aktywny w kolorze tła, ale on tylko zasłanie ten cień, a go nie likwiduje, poza tym spowalnia grę.
Nie wiem, co jeszcze mogę zrobić. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 19-11-2005, 17:07
|
|
|
To dość pospolity problem...
Polecam zrbienie w miejscu tła obiektu aktywnego i dajesz:
Kod: | zawsze-wklej obiekt aktywny do tła - obiekt aktywny - zniszcz. |
Innego sposobu nie znam... |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 19-11-2005, 20:14
|
|
|
To nie pomaga, bo jak się wklei obiekt do tła, to ten ślad przesuwa się na wierzch i znowu go widać. Więc nic mi to nie daje. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 19-11-2005, 20:17
|
|
|
To z powodu budowy draw line... Jest jakby budowany z kwadratowych obiektów aktywnych. Można je ujrzeć gdy się przetnie dwie linie zrobione w draw line ( na wolnych prockach nawet widać miganie kwadratów gdy jest ustawione "Always : draw line at .... ". Proponuję nie używać draw line, do czego jest on przygodówce tak potrzebny? |
_________________ ... |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Pomógł: 14 razy Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 19-11-2005, 20:26
|
|
|
No przecież jest napisane:
Cytat: | który udaje jej rękę, ale jak się za jej pomocą weźmie jakiś przedmiot |
Zdaje mi się, że tego buga nie ominiesz...
/Poprawione; RomanX/ |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 19-11-2005, 21:06
|
|
|
To miał być taki efekt, żeby przedmioty nie latały w powietrzu, tylko żeby się wydawało, że postać je trzyma. Taka rozciągana ręka, zawsze dotykająca kursora. Znacie może jakiś inny sposób na zrobienie tego? Zaznaczam, że prosta linia w 32 kierunkach nie wystarczy, bo ona musi się dowolnie rozciągać.
/Poprawione; RomanX/ |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
|