NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Horror/przygodowa]SILENT ROOM 2
Autor Wiadomość
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 01:39   [Horror/przygodowa]SILENT ROOM 2

Tytuł: Silent Room 2

Gatunek: Horror/Przygodowa

Autor: Sebastian Woźnicki
Grafika: Sebastian Woźnicki, Darmowe materiały z internetu
Dźwięk: Nie wiadomo jeszcze
Muzyka: Michu

Opis:

Wiec tak... Pewnie większosc z was grała w gre o nazwie "SILENT ROOM"... Tak tak.. To ja byłem i jestem jej autorem. Była zapowiadana jej druga część ale nie wypaliła bo nie miałem czasu i chęci dalej bawic sie w Klikach. Niektóży wiedzą ze powstaje jej 2 czesć nadal i to w nowej postaci i nowej generacji. SR2 powstaje w PEŁNYM środowisku 3D na silniku własnego autorstwa. Każdy kod silnika pisałem własnoręcznie... Ucząc sie na własnych błędach. Gra powstaje cały czas... Było kilka przerw w jej produkcji ale to przez szkołe oraz programy graficzne... czasami mi zawodziły. Tak czy inaczej, gra wyjdzie bo robie ją cały czas. Teraz przejde do omówienia silnika. Gra bedzie działała na technologi DirectX9 O TAK! wersja 9! W grze mam zamiar zaimpletowac kilka nowinek tej technologi takich jak:
-Realtime Shadows
-Bumpmapping
-Lights reflection
-itp.
Kilka z nich bedzie napewno ale do niektórych się musze zastanowic. Silnik jest jeszcze w stanie surowym czyli po prostu "Kicha" wersja Alpha 0.1 . Teraz powiem troche o grze.
Ci co grali w pierwsza część nazywali ją raczej pokazówką ze wzgledu na to ze była tak banalna i krótka ze to był szok... Ale tym razem wszystko przemyslalem i nadal trzymam sie klimatu ze znanej wam gry (Badź nie ;) ) SILENT HILL. Trzymam sie tego bo to buduje klimat. O grze za wiele zdradzic nie moge bo tak czy inaczej nadal jest to "Tajemnica".
Wiecej info juz w krótce.
Zamieszczam screena z Alpha 0.1.

Zrzuty ekranu:
http://img73.imageshack.u...ralpha01en3.png
http://img255.imageshack....038/scr1jq2.png
http://img404.imageshack....r2screenss2.png

Download:
brak

Uwagi:
Na screenie mało widac ale postaram sie zrobic inny jutro z lepszą jakością.
Ostatnio zmieniony przez Minty 09-07-2007, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 05:39   

Zapowiada się nieźle. Mam tylko nadzieję, że nie będzie wymagała jakiś nowinek technicznych? Wystarczy, że moja karta dobrze działa z DriectX 9 i nic ponadto?
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 08:49   

Jasne :D To nie będzie miało aż takich wymagań.
Pod wieczor dam jakis inny screen. Tez będzie z pałką Baseballową ;)
Mam juz jednego wroga ale texturki musze mu zrobic. Cholera nie chce mi sie do szkoły isc :P heh
Fenrir- Twoja karta w zupełnosci wystarczy. Niby tak sie wydaje ze bedzie ciężko no ale tak naprawde to są efekty kosmetyczne tylko ;) Bumpmapping musze dać na pewno bo to ma taki zawalisty efekt ze hej :D mało gier go teraz ma ale te nowsze no juz zaczynają mieć. Tak to w grach tylko taka płaska sciana jest a u mnie bedzie widać ze to sciana :] takie wypukłe cegły będą. A i zapomniałem dodac ze bedzie tez Efekt Blur stosowany w nowszych grach ;) heh pozdro
 
     
Jaworz 
Plutonowy


Główny edytor: TGF
Posty: 81

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 09:08   

Sebol, brachu, myślałem, że to będą jaja z SR2, za ładnie to mówiłeś, nie tylko na gg...
Ale teraz stwierdzam, że będzie spoko gra :idea:
Oby wyszła...
P.S. Chcesz to sprzedawać :?:
 
     
Platyna 
Plutonowy


Posty: 98

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 09:27   

Zapowiada się bardzo interesujący projekt :P

To samo pytanie co Jaworz
Jaworz napisał/a:
Chcesz to sprzedawać :?:
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 14:37   

Jeszcze nie będę tej części sprzedawał... Nie mam nawet tego w planach. SR2 Będzie CAŁKOWICIE darmowa. Snuje plany ze sprzedażą ale to nie podchodzi pod ten Projekt ;)
Pozatym bedzie to tak jak by nauka dla mnie jeszcze... Bo w programowaniu sie jeszcze nie za bardzo znam ale w praktyce najlepiej to idzie :)
Jak wskocze na poziom wyzej w Programowaniu tozacze sprzedawac gry zaczynając od dodawania ich na krązkach CD np. CD-Action. A potem to juz tylko kwestia czasu ;) Im wiecej bede zarabiał tym lepsze będą gry bo lepsze nazedzia bedą stosowane.
Projek wyjść wyjdzie :) To sie nie ma co bac. Narazie silnik jest dopieszczany oraz robie graficzki 3D w tym Mapy a do tego dochodzi robienie textur. Niektóre beda mojego autorstwa. po prostu biore aparat i w Miasto robic zdjecia np. ścian, napisów na scianach, trawy, blokow itp.
Czekajcie cierpliwie :)
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 15:44   

A jak to wygląda od strony technicznej (jaki j programowania itp)? I jak postępy nad silnikiem graficznym (już gotowy) ?
Bumpmapping to fajny efekt, ale dobrego kompa mieć trzeba. No i nie jest rzadko spotykany, bo widziałem w kilku grach, na pewno w FarCry'u, w Doomie III chyba też.
Mła myśli, że jednak lepiej grę zrobić by było w 2D, tzn. zrobisz w 3D, ale grafika będzie kanciasta itp. słowem - mało klimatyczna. A w 2D dużo łatwiej osiągnąć takie coś. No ale - jół-czós.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Smok 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: Construct
Posty: 64

Prestiż
Wysłany: 09-05-2007, 23:58   

Tasmpol napisał/a:
Bumpmapping to fajny efekt, ale dobrego kompa mieć trzeba.

Wystarczy karta graficzna zgodna z directX 8 (juz dawno standard)

Tasmpol napisał/a:
No i nie jest rzadko spotykany, bo widziałem w kilku grach, na pewno w FarCry'u, w Doomie III chyba też.

Doom 3, Quake 4, TES 4:Oblivion, Gothic 3, Farcry, Half-life 2, Dark Messiah of Might and Magic, Black and White 2... Jest ich teraz multum, trudno wymienic wszystkie.

Tasmpol napisał/a:
Mła myśli, że jednak lepiej grę zrobić by było w 2D, tzn. zrobisz w 3D, ale grafika będzie kanciasta itp. słowem - mało klimatyczna. A w 2D dużo łatwiej osiągnąć takie coś. No ale - jół-czós.

Gry 3D tez maja swoj klimat ;)
 
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 436

Prestiż
Wysłany: 10-05-2007, 00:16   

" ale grafika będzie kanciasta itp. słowem - mało klimatyczna."


niekoniecznie. Ja sie np. boje bardziej quake 1 niż quake 3 - bo w kłake 3
są postacie bardziej podobne do ludzi, widać jakies zarysy, a w jedynce
to stwory nie z tej ziemi i quaka nie gram.
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

Prestiż
Wysłany: 10-05-2007, 21:03   

Smok napisał/a:
directX 8

Już nawet 6.

Tasmpol napisał/a:
nie jest rzadko spotykany

Jest bardzo powszechny od ok. 2001 roku, właśnie z powodu wydania DirectX 8, który wszystko uprościł :)

Jak już największą zaletą gry ma być grafika, to mówię, że osobiście najbardziej odpychają mnie niskiej jakości tekstury, więc... używaj statywu do robienia tych zdjęć :) Bardzo dobra postawa.

A pokażesz jakieś modele poza kijaszkiem? :)
 
     
Smok 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: Construct
Posty: 64

Prestiż
Wysłany: 11-05-2007, 09:31   

RomanX napisał/a:
Smok napisał/a:
directX 8

Już nawet 6.


Musialo byc diabelnie trudne, ze nie uzywali :] Albo nie wiedzieli jakie mozliwosci niesie ;)

[quote="RomanX"]Jak już największą zaletą gry ma być grafika, to mówię, że osobiście najbardziej odpychają mnie niskiej jakości tekstury

Sa slabej rozdzielczosci i rozciagniete :P

RomanX napisał/a:
A pokażesz jakieś modele poza kijaszkiem? :)


Do tego kijaszka przydalaby sie reka ;)
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 27-06-2007, 21:03   

Mam nadzieje ze nie zapomnieliscie o SR2! :D Gra ma sie dobrze. Miałem sporo problemów z silnikiem. Bo kod łatwy nie jest no ale jakos leci. Screenów narazie nie ma. Miałem tez problem z mapą gry. po prostu os sie plik uszkodził i musze ja robic na nowo. Ale to az tak długo nie trwa jak sie zna 3dsmax'a :) wiec szybko zrobie i dopiero dam screena. Nadal tej reki nie zrobiłem ;) Chwilowo tylko kod pisze na którym będa tez działały inne następne gry. po prostu musze zrobic swój własny Engine. Screeny kolejne niebawem. Mam juz troche gotowe ale jeszcze wiele zostało. Na koncu AI napisze dla potworków.
A i zapomniał bym, Dam wam za jakis czas screeny potworków ;) Albo jednego raczej. Wole nie pokazywac odrazu co i jak :]
Pozdro
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 09-07-2007, 10:53   

Nowe INFO!

Gra bedzie na nowym LEPSZYM silniku niz do tej pory była. Bedzie bardzo duza fizyka otoczenia (juz gotowa). Gra bedzie potrzebowała najnowszego DirectX'a 9.
Ai wrogów jest juz gotowe.
To tyle narazie :) Screeny juz niebawem!

[ Dodano: 09-07-2007, 14:03 ]
NOWE SCREENY Z SR2!!!

Oto pierwszy nowy screen z SR2 juz na nowym silniku
http://img255.imageshack....038/scr1jq2.png

Drugi screen z gry!
http://img404.imageshack....r2screenss2.png

Za chwile dodam jakies nowe

a własnie. HUD jest narazie nie zrobiony dlatego sa tylko takie cyferki u góry itp. Ale to sie zmieni w najblizszym czasie.
Ostatnio zmieniony przez Sebol 09-07-2007, 18:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Ozi 
Młodszy chorąży
Skarbówka


Główny edytor: TGF
Posty: 251

Prestiż
Wysłany: 09-07-2007, 17:05   

Ładna ta czerwona piwniczka :]
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

Prestiż
Wysłany: 09-07-2007, 17:07   

Czerwona piwniczka tak, lecz nie ma ręki nadal (:P) oraz to światło latarki trochę dziwne.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group