NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Cubicus
Autor Wiadomość
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 18-02-2008, 19:41   Cubicus

Gra przygodowa Cubicus.

Jak narazie gra jest w fazie wstępnej. Jest rysowana na papierze itp.
Gra będzie chodziła na Silniku "ENGINE X" mojej produkcji który ciagle jest dopracowywany. Cubicus będzie pierwszą grą która na tym silniku powstaje :) Mam w planach jeszcze jeden projekt ale on bedzie dopiero rozpoczynany po tej grze dlatego ze on bedzie na bardziej zmodyfikowanym silniku "EX". Praktycznie jest on juz gotowy by udzwignąc Cubicus'a ale troche sie jeszcze cos porobi przy nim heh.

Cubicus - Gra przygodowa w której chce zrobic ładną, cukierkową graficzkę. Gra w tylu Rayman czy tez Kangurek Kao. Screenów jeszcze troche nie bedzie no bo wiadomo. Sam człowiek robi to wiele na głowie heh. Dam wam tu teraz taki mini test silniczka. Mapka która jest w tym przykładzie nie bedzie w grze ;) to miał byc kawałek gry ktora miała isc na tym silniku ale to dopiero pewnie za rok wyjdzie lub jeszcze dłuzej. Nie wazne.

Dam wam link z tym silniczkiem. Zeby nie było ze nic nie mam xD animacji na nim nie bedzie to na zlosc cos mi sie 3d max zwalił i nie chce exportowac animacji. Jutro go zreinstaluje.

Ocencie to co jest jak narazie heh. Duzo nazbierałem doswiadczenia w programowaniu wiec moge sie wziasc za projekt :)

A tu macie link do silniczka.
TUTUTU

Please Comment

Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Sebol 23-02-2008, 12:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Posty: 185

Prestiż
Wysłany: 18-02-2008, 20:07   

Może silnik nie jest rozbudowany, ale zawsze jakieś początki muszą być. ;) za wolno chodzi ten kubikus
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 18-02-2008, 21:28   

Wolno? czyli? u mnie jest 60 fps

No wiesz.. raczej bym w klikach nie zrobił podobnego silniczka ;) jak narazie to początek jest. Wszystko bedzie o wiele ładniejsze. Bo wiem ze teraz to sie na grafike patrzy heh a grywalnosc to 2 plan ;) tak czy inaczej staram sie zrobic cos niezłego.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 18-02-2008, 21:32   

Nie wiesz, co mówisz. Grywalność zawsze jest na pierwszym planie. Zawsze :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Posty: 185

Prestiż
Wysłany: 18-02-2008, 22:22   

Sebol, tak to dziwnie jest, że w grach 3D bardziej razi brzydka grafika niż w 2D. ;) 2D samo w sobie jest proste.
A z tym "wolno chodzi" to miałem na myśli movement jego. xD
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 19-02-2008, 07:54   

Aaa xD Przytrzymujac L.Shift biegniesz heh :) dzisiaj zaczne robic animacji troche i elementy otoczenia. Silnik jest praktycznie gotowy, po ukonczeniu gry zaczne robic dopieszczanie efektami czy cos. teraz mam to co podstawowe.
 
     
Qdlaty 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Posty: 185

Prestiż
Wysłany: 19-02-2008, 10:17   

Raczej gracz korzystałby głównie z biegu, więc może zrób na odwrót z tym trzymaniem shifta. ;p
 
 
     
Zdunek 
Starszy sierżant
-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 167

Prestiż
Wysłany: 19-02-2008, 10:56   

Fajnie ze uwzgledniles pozycje swiatla(czy tam slonca, jak kto woli...) :)
Zwykle poruszanie powinno byc troszke szybsze. Fajnie by bylo, gdybys do biegu dal przyspieszenie... no wiesz z kopyta nie polecisz 100 :P daj 1sek na rozped :]
Thats all...
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 249

Prestiż
Wysłany: 23-02-2008, 11:42   

Praca zaczyna juz ruszac i zaczynaja sie rozmyslenia nad fabułą, bohaterami, przeciwnikami, stylem gry, mapami i róznymi pierdułkami. Są tworzone artworki itp. itd. Wszystko ładnie układane i przypinane w moim domowym studio :) Mysle tez nad nazwa zespołu jak narazie jednoosobowego ale moze sie cos zmieni. Będą tez prace nad witryną ale to narazie tylko plany :) cały czas zbieram fundusze aby gra ciągle była realizowana bo troche nakładów w tym jest jeszcze jak przyjdzie witryne zakładac to musze wydac w to troche. Jak narazie premiera 2009 bez konkretnej daty. W pojedynke tego typu gry robi sie dosc wolno heh ale jakos to bedzie.

Peace And Cake!
 
     
Jedrek 
Sierżant
wyższej techniki zawodowej cptin


Posty: 101

Prestiż
Wysłany: 26-05-2008, 01:09   

Niezłe :) przypomina troche coś jak Colobot xd.
_________________
[img:9b04e4370d]http://i26.photobucket.com/albums/c114/juggalojoe69/6065.jpg[/img:9b04e4370d]
[img:9b04e4370d]http://img118.imageshack.us/img118/3166/flash8ka2.jpg[/img:9b04e4370d]
Titas Games:
Hackyou 1.0 - 100%
NukeProject - 51%
Xtra - Utracone
 
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

Prestiż
Wysłany: 26-05-2008, 20:00   

A co z Silient Room 2?
 
     
Dante R. 
Sierżant

Główny edytor: TGF
Posty: 130

Prestiż
Wysłany: 28-05-2008, 14:33   

W czym piszesz tą grę ? DarkBasic ?
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

Prestiż
Wysłany: 29-05-2008, 20:16   

Dark Basic Pro. Najprawdopodobniej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group