NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformówka] [MMF2] Ivon
Autor Wiadomość
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 11:08   [Platformówka] [MMF2] Ivon

Tytuł: Ivon

Gatunek: Platformowka

Autor: Cremmy
Grafika: Cremmy, Aparat (Slowacja ftw)
Dźwięk: Syntezator Ivona (;p) i inne
Muzyka: Rozne, pelna lista jest w readme.txt w paczce ;o

Opis:
Pierwsze wieksze powazne podejscie do platformowek ;o Staralem sie zrobic cos w klimatach Miasteczkowych nie bedacego czysta przygodowka.

Zrzuty ekranu:
Link - Wymagany javascript ;o
Filmik

Download:
Link

Uwagi:
Sprawdzalem gre i wiekszych bledow nie znalazlem. Jesli by byly jakies bledy jezykowe w npc to prosilbym o pokazanie mi ich, tak samo wszystkie inne ;p
npc sa skryptowane, jesli pojawia sie chetni moge zrobic instrukcje jak zrobic wlasne.
Tak samo, jesli beda chetni to bede mogl poskanowac swoje notatki, fajny stosik sie ich zebral xD
Pliki sa luzem w paczce, ostroznie przy wypakowywaniu =o

To by bylo na tyle ;o
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
Ostatnio zmieniony przez Cremmy 15-12-2008, 07:00, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 13:51   

Ale długo czekałem na taką grę! :D Jest świetna, humor jest po prostu kapitalny, jednak czasem wydaje mi się, że jest za dużo emotek :P na razie udało mi się zabić wampira, wracam do gry ! :)

Co do poważniejszych błędów - w wierzy na chwilę wiechnął mi się komputer ( :P ) po czym odwiechnął, kiedy postać była w powietrzu i wyszło na to, że sztuka lewitacji metr nad ziemią kosztowała mnie stratę życia. Trochę szkoda :P

Prawie jak Icy Tower, hehe :)

Edit: Mam takie dosyć nietypowe pytanie... jak wczytać grę? ;o
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:01   

Srodkowy znak w menu, cyferka oznacza plik do ktorego zapisales gre... O ile to zrobiles ;p
Chyba jednak zmienie troche spadanie, teraz jest oparte na zegarku, co jak widac jest zle ;o
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:06   

Kurcze, mam dwa sejwy, a jak klikam, żeby je wczytać (slot 1 i 2) to sie nie da :( może zrobiłeś przypadkowo jakieś zabezpieczenie, które okazało się zbyt bezpieczne? ;o
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:11   

Zadnych zabezpieczen nie ma ;o No, poza sprawdzaniem, czy plik istnieje ;o
Na pewno masz pliki save1.ini lub podobne w folderze z gra? (poza savetmp.ini)
Powiem tak: u mnie dziala xD
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:13   

No, to wywal to sprawdzanie, bo mi nie działa :D Win98 SE; wszystkie pliki są na swoich miejscach :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:20   

cremmy.ekrakow.net/filez/ivon.exe Wrzucam tez sam plik zeby nie trzeba sciagac calej paczki. Wylaczylem sprawdzanie, teraz dziala?
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:26   

Też nie działa ;o dziwne. No to sobie chyba nie pogram ^^ a szkoda.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 14:44   

Muzyka jest strasznie głośno w stosunku do mowy ( ;P ), przydałaby się jakaś opcja regulacji głośności. Poza tym wypaśne jak na razie :)
 
     
p98 
Sierżant


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: tak
Posty: 106

16834 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 21:43   

Patrząc na Fabułę, mam takie nieodparte wrażenie, jakbyś się opierał na fabule gry Portal (i World of Goo, ale mniejsza o to).

No i jeszcze jedno - są bugi...po pierwszej misji (przed snem)
_________________
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce
 
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 21:49   

p98 napisał/a:
Patrząc na Fabułę, mam takie nieodparte wrażenie, jakbyś się opierał na fabule gry Portal (i World of Goo, ale mniejsza o to).
No i jeszcze jedno - są bugi...po pierwszej misji (przed snem)

World of Goo nie kojarze, wiec malo prawdopodobne. I nie widze tez co podobnego jest z portalem, ale ok ;o Chociaz.... Chociaaz... jak tak mysle to chyba podswiadomie zrobilem podobne ;o
A jakie to bugi po pierwszej misji? :>
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
p98 
Sierżant


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: tak
Posty: 106

16834 Prestiż
Wysłany: 13-12-2008, 22:53   

Cremmy napisał/a:
A jakie to bugi po pierwszej misji? :>

Nadal nie mogę zapamiętać nazwy tego pierwszego Profesora, ale on się kila razy pojawił (za dachu Biedronki, pojawił się też na trzecim piętrze laboratorium, i nie przekazał informacji o misji, tylko...już była zlecona...idę do Profesorka - i nic...aha - jeszcze jedno - po rozmowie z tym Profesorem na dachu Biedronki, po powrocie do laboratorium i ponownej rozmowie z nim...pierwsza misja na nowo) - tyle, w nawiasie najważniejsza część
_________________
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce
 
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 14-12-2008, 07:52   

Hmm... Teoretycznie psorek powinien zniknac i sie wiecej nie pojawiac na dachu bierdonki po przyjeciu pracy... Moze masz problem z zapisem na dysk? W sensie zabezpieczenie przed zapisem czy cos w tym stylu?
W kazdym razie - dolozylem do psorka (tego na dachu) sprawdzanie czy jeszcze 1wsza misja sie nie zaczela.

Edit:
Dorwalem kompa z winme i wiem juz co jest nie tak, ale nie wiem co to powoduje. Wszystkie dane gry zapisywane sa do array'a, ini i flag objecta. Podczas zapisu gry kopiowany jest savetmp.ini w miejsce pliku zapisu (save1.ini itp) a potem uruchamiane jest 100 petli zapisujace kazda niezerowa wartosc arraya (array 10x10) no i osobna petla na flagi. Problem tkwi w tym, ze na me i (prawdopodobnie) 98 proces zapisu konczy sie przed zapisaniem arraya/flag. Odczytac nie moze, bo nie wie do ktorego poziomu przeskoczyc (bo numer poziomu zapisany jest w array'u). Jedyna rada jaka poki co - grajcie w to na winxp lub podobnym ;x
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group