NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 21
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 10-06-2009, 17:02   [Bitwa NB] 21

Ogłaszam dwudziestą pierwszą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Magia liczb, gra dowolnego typu związana z matematyką, numerologią, systemami liczbowymi i cyframi.

Linki pomocnicze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Numerologia
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_liczbowy
http://pl.wikipedia.org/w...Zobacz_te.C5.BC
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczby_pierwsze
http://pl.wikipedia.org/w..._matematycznych
http://www.paranormalium.pl/29,12,artykul.html
http://en.wikipedia.org/wiki/21_(number)

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 4 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2, GM oraz Construct,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinna być zarchiwizowana.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 26.06, godziny 23:59. Macie 16 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinnia zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 10-06-2009, 17:28   

OK, faktycznie, taka batalia jest znacznie lepsza od mojej propozycji! :D

Już się biorę do roboty, mam nadzieję, że korzystanie z dawno wymyślonego pomysłu (ale na wymyślaniu zakończonego) nie jest zabronione. ;)
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 10-06-2009, 18:11   

No i masz. Jak tu teraz grę wykombinować? ^^

Trudny temat, ale może się załapię.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
cx 
Starszy chorąży


Główny edytor: TGF
Posty: 370

22 Prestiż
Wysłany: 11-06-2009, 17:47   

Może coś spróbuję zrobić...
Na razie mam kilka pomysłów we wstępnej fazie.
 
     
iamiam 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 60

7974 Prestiż
Wysłany: 14-06-2009, 21:50   

O nie !!! nie !!! nie !!! Rozrypało mi monitor :( Najwcześniej za kilka dni przyjdzie nowy :( Może zdąże dorobić gre (mam jakieś 30%), ale to tylko może........

dobra żart, tylko was zżalowałem, monitor nowy już mam ;)
_________________
#define TRUE FALSE
 
     
Pisarz 
Młodszy chorąży
Spinacz


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF2
Posty: 239

2677 Prestiż
Wysłany: 16-06-2009, 08:29   

iamiam napisał/a:
tylko was zżalowałem

Eee... co?

A tak na temat. Nie wiem czy biorę udział w bitwie. Nigdy z matmy dobry nie byłem.
_________________
Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 16-06-2009, 10:54   

Postaram się dokończyć to co zacząłem. Nikt nie powiedział, że będzie łatwo.

No i limit 4MB trochę mnie dołuje w tej sytuacji ^^ '
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 16-06-2009, 15:33   

Wczoraj z kolegą stawialiśmy serwer bez użycia monitora, więc zrobić grę też by się udało xD

Pisarz napisał/a:
Nigdy z matmy dobry nie byłem.

Weź jakiś wątek ze Star Treka, bo nie uwierzę, że żadnego związanego z tematem tam nie było.
 
     
iamiam 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 60

7974 Prestiż
Wysłany: 22-06-2009, 16:18   

y coś mi nie chce działać, jaką ramkę nie wybiore, czy dam next frame czy prev aplikacja się wyłącza :( Stąd pytanie - czy moge dać dwa pliki exe, lub ten drugi jako data.dat, czy coś takiego? Tak żeby wtedy zamknęło aplikacje i uruchomiło tego nowego exe???
_________________
#define TRUE FALSE
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 22-06-2009, 16:22   

Oczywiście możesz, należy tylko wspomnieć, który plik uruchomić (albo zaznaczyć "launcher.exe", czy coś ;) )
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 22-06-2009, 17:07   

Ważne, żeby główna część była klikowa i działała :)
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 24-06-2009, 09:48   

A może by tak przedłużyć termin? Nie? :P
Jestem zbyt szalony, żeby zdążyć na dziś :D
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 24-06-2009, 11:09   

Ja teś jestem za przedłużeniem terminu, ja teś!
Może tak do piątku, ale raczej nie później mimo wszystko. Tak, żeby głosowanie było od soboty do poniedziałku (takie terminy z pewnych przyczyn najbardziej mi odpowiadają). ^^
 
 
     
Kurczak 
Starszy sierżant

Główny edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 165

9364 Prestiż
Wysłany: 24-06-2009, 13:31   

Dobry pomysł z tym przedłużeniem terminu, bo też bym chętnie coś zrobił, ale nadal nie mam pomysłu :P
_________________

...
 
     
iamiam 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 60

7974 Prestiż
Wysłany: 24-06-2009, 14:23   

A ja już zrobiłem i podaje link bo nie będę miał czasu już dziś: nie ma LINKu :rollugly:
podam link jak skończe
_________________
#define TRUE FALSE
Ostatnio zmieniony przez iamiam 24-06-2009, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group