NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 28
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

33725 Prestiż
  Wysłany: 31-10-2011, 18:09   [Bitwa NB] 28

Ogłaszam dwudziestą ósmą BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Dzień niepodległości, w dowolnym sensie, w formie minigry przeglądarkowej (HTML5/Flash/Vitalize!). Może być Polski, Ziemi, Equestrii, historyczny, fantastyczny, cokolwiek. Zwracam uwagę na datę końcową (11.11.11).

Linki pomocnicze:
http://pl.wikipedia.org/w...%C5%82o%C5%9Bci
http://pl.wikipedia.org/wiki/I_wojna_%C5%9Bwiatowa
http://www.google.com/search?q=11.11.11
http://www.spiritvoyage.c...gy-of-11-11-11/

:arrow: Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 5 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy: TGF, MMF, GM oraz Construct, wszystkie wersje,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny w przeglądarce i powinna być zarchiwizowana lub opublikowana na stronie WWW. Po publikacji praca zostanie umieszczona na specjalnej stronie.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 11.11, godziny 23:59. Macie 11 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 31-10-2011, 19:20   

Może to być to gra wojenna o odzyskiwaniu ziem polskich podczas I wojny światowej?
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 31-10-2011, 19:50   

Jak najbardziej :)
 
     
Wrott12 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 76

11834 Prestiż
Wysłany: 31-10-2011, 20:32   

Construct 2 dozwolony? :P
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 31-10-2011, 20:52   

Raczej... ; o
 
 
     
Coldfire899 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 63

5 Prestiż
Wysłany: 31-10-2011, 21:08   

"Kod" musi być tworzony przez jedną osobę, a grafika?
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 31-10-2011, 21:22   

Grafika może być nawet z bibliotek.
_________________
 
 
     
emilek 
Kapral


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 16

105 Prestiż
Wysłany: 01-11-2011, 14:11   

Szkoda że przeglądrkowa, Construct 2 jest lipny :(
_________________

 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 01-11-2011, 15:07   

nie narzekaj, przecież jest to wersja pre-release, w dodatku możesz do niego robić ruchy i pluginy łatwiej. Większy problem stanowi fabuła.
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 01-11-2011, 16:41   

Construct 2 nie jest pre-realse tylko beta trzymajmy się nazewnictwa
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 01-11-2011, 16:57   

Klo napisał/a:
realse


Czemu drugi raz ktoś popełnia błąd w tym słowie?
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 01-11-2011, 18:02   

Jak wpadnę na jakiś dobry pomysł to coś wykonam, zacznę myśleć jak tylko pozałatwiam parę spraw :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 01-11-2011, 21:44   

No to może dam radę, jeśli "MINI" gra... ;--P
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
 
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 02-11-2011, 15:28   

mój progress:

fabuła: 90%
dane historyczne: 50%
kod: 5%
grafika: 1%
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
emilek 
Kapral


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 16

105 Prestiż
Wysłany: 02-11-2011, 18:01   

A ja zrobię niepodległośc doliny kucyków ;p

edit: Nie biorę udziału ! Szkoda mi nerwów z Consem 2 ! Nie mawyszukiwania ścieżki :( ! MASAKRA! chciałem zrobić ataki z okopów :(
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group