[Bitwa NB] 28 |
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 18:09 [Bitwa NB] 28
|
|
|
Ogłaszam dwudziestą ósmą BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat:
Dzień niepodległości, w dowolnym sensie, w formie minigry przeglądarkowej (HTML5/Flash/Vitalize!). Może być Polski, Ziemi, Equestrii, historyczny, fantastyczny, cokolwiek. Zwracam uwagę na datę końcową (11.11.11).
Linki pomocnicze:
http://pl.wikipedia.org/w...%C5%82o%C5%9Bci
http://pl.wikipedia.org/wiki/I_wojna_%C5%9Bwiatowa
http://www.google.com/search?q=11.11.11
http://www.spiritvoyage.c...gy-of-11-11-11/
Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 5 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 800x600,
• dozwolone programy: TGF, MMF, GM oraz Construct, wszystkie wersje,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny w przeglądarce i powinna być zarchiwizowana lub opublikowana na stronie WWW. Po publikacji praca zostanie umieszczona na specjalnej stronie.
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
• 3000 Punktów Prestiżu!
• przynależność do grupy Bohaterowie!
• specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
• 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
• 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
• 750 Punktów Prestiżu!
• Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 11.11, godziny 23:59. Macie 11 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START! |
|
|
|
|
rafradek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 19:20
|
|
|
Może to być to gra wojenna o odzyskiwaniu ziem polskich podczas I wojny światowej? |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 19:50
|
|
|
Jak najbardziej |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 20:32
|
|
|
Construct 2 dozwolony? |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 20:52
|
|
|
Raczej... ; o |
|
|
|
|
Coldfire899
Plutonowy
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 63
5 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 21:08
|
|
|
"Kod" musi być tworzony przez jedną osobę, a grafika? |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 31-10-2011, 21:22
|
|
|
Grafika może być nawet z bibliotek. |
_________________
|
|
|
|
|
emilek
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 16
105 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2011, 14:11
|
|
|
Szkoda że przeglądrkowa, Construct 2 jest lipny |
_________________
|
|
|
|
|
rafradek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2011, 15:07
|
|
|
nie narzekaj, przecież jest to wersja pre-release, w dodatku możesz do niego robić ruchy i pluginy łatwiej. Większy problem stanowi fabuła. |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|
|
|
|
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2011, 16:41
|
|
|
Construct 2 nie jest pre-realse tylko beta trzymajmy się nazewnictwa |
|
|
|
|
rafradek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2011, 16:57
|
|
|
Czemu drugi raz ktoś popełnia błąd w tym słowie? |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2011, 18:02
|
|
|
Jak wpadnę na jakiś dobry pomysł to coś wykonam, zacznę myśleć jak tylko pozałatwiam parę spraw |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Jood
Młodszy chorąży Graphic master
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 227
7104 Prestiż
|
Wysłany: 01-11-2011, 21:44
|
|
|
No to może dam radę, jeśli "MINI" gra... ;--P |
_________________ Victory EXE - Dążę do ładu graficznego. |
|
|
|
|
rafradek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 02-11-2011, 15:28
|
|
|
mój progress:
fabuła: 90%
dane historyczne: 50%
kod: 5%
grafika: 1% |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|
|
|
|
emilek
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 16
105 Prestiż
|
Wysłany: 02-11-2011, 18:01
|
|
|
A ja zrobię niepodległośc doliny kucyków ;p
edit: Nie biorę udziału ! Szkoda mi nerwów z Consem 2 ! Nie mawyszukiwania ścieżki ! MASAKRA! chciałem zrobić ataki z okopów |
_________________
|
|
|
|
|
|