NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Cień obiektu za Draw Linem.
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 19-11-2005, 15:08   Cień obiektu za Draw Linem.

Mam taki problem, zrobiłem postać, dałem Draw Line, który udaje jej rękę, ale jak się za jej pomocą weźmie jakiś przedmiot (to jest przygodówka), to zostaje fragment tego obiektu w miejscu, w którym przed chwilą był i nie można go skasować, tak, jakby wkleił się do tła. Jak się skasuje Draw Line, to nie ma tego problemu. Również w dialogach, jak się przewinie tekst zbyt szybko, zostaje kawałek poprzedniego i nic już nie można rozczytać. Próbowałem zrobić wielki obiekt aktywny, który się pojawia na ekranie co jakiś czas i czyści te ślady, ale to nic nie dało. Zrobiłem też tak, że po podniesieniu przedmiotu na jego miejsce natychmiast pojawia się obiekt aktywny w kolorze tła, ale on tylko zasłanie ten cień, a go nie likwiduje, poza tym spowalnia grę.
Nie wiem, co jeszcze mogę zrobić.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 19-11-2005, 17:07   

To dość pospolity problem...
Polecam zrbienie w miejscu tła obiektu aktywnego i dajesz:

Kod:
zawsze-wklej obiekt aktywny do tła - obiekt aktywny - zniszcz.

Innego sposobu nie znam...
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 19-11-2005, 20:14   

To nie pomaga, bo jak się wklei obiekt do tła, to ten ślad przesuwa się na wierzch i znowu go widać. Więc nic mi to nie daje.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 19-11-2005, 20:17   

To z powodu budowy draw line... Jest jakby budowany z kwadratowych obiektów aktywnych. Można je ujrzeć gdy się przetnie dwie linie zrobione w draw line ( na wolnych prockach nawet widać miganie kwadratów gdy jest ustawione "Always : draw line at .... ". Proponuję nie używać draw line, do czego jest on przygodówce tak potrzebny?
_________________
...
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 19-11-2005, 20:26   

No przecież jest napisane:
Cytat:
który udaje jej rękę, ale jak się za jej pomocą weźmie jakiś przedmiot

Zdaje mi się, że tego buga nie ominiesz...

/Poprawione; RomanX/
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 19-11-2005, 21:06   

To miał być taki efekt, żeby przedmioty nie latały w powietrzu, tylko żeby się wydawało, że postać je trzyma. Taka rozciągana ręka, zawsze dotykająca kursora. Znacie może jakiś inny sposób na zrobienie tego? Zaznaczam, że prosta linia w 32 kierunkach nie wystarczy, bo ona musi się dowolnie rozciągać.

/Poprawione; RomanX/
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group