NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 33
Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
  Wysłany: 11-11-2013, 22:29   [Bitwa NB] 33

Ogłaszam trzydziestą trzecią BITWĘ NUKEBOARDS!

:arrow: Temat:
Gra z bardzo ograniczonym czasem
Logiczna? Zręcznościowa? RPG? A może wszystkie na raz? Ważne tylko żeby nie trwały zbyt długo!
Uściślając - główną trudnością gry ma być jej wyjątkowo krótki limit czasowy. Nie podaję dokładnie jaki to ma być limit, gdyż do każdej gry inny będzie odpowiedni - przykłady poniżej.

Gry w danej tematyce:
-Half Minute Hero - uratuj świat w 30 sekund! (Z Boginią Czasu do pomocy!)
-McPixel - zapobiegnij katastrofie w 15 sekund!
-Furia Czterech Sekund - ...zrób coś w 4 sekundy!

:arrow: Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty (jeśli ktoś potrafi zrobić grę zgodną z tematem :P ), RPG Maker, Stencyl (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.
:arrow: manipulowanie licznikiem czasu (jak w Half Minute Hero) jest dozwolone, ale nie może on przekroczyć początkowej wartości (np. na starcie gry dostajemy 30 sekund w liczniku na działanie - żaden bonus czasowy w grze nie może sprawić że będziemy mieli uzbierane więcej niż 30 sekund na liczniku w dowolnym momencie gry).
:arrow: prace w których liczniki są ustawione na zdecydowanie zbyt długie, lub które zbyt często sypią bonusami czasowymi (tak, że ten licznik czasu właściwie nie ma znaczenia) będą uznane za niezgodne z tematem! Etap powinno się przechodzić możliwie jak najszybciej.

:arrow: Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- gra F.E.A.R. na platformę steam!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie!
- specjalny kolor użytkownika!

II miejsce:
- 2250 Punktów Prestiżu!

III miejsce:
- 1500 Punktów Prestiżu!

Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!

:arrow: Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 11.12.13 (środa), godziny 23:59. Macie 20 + 7 + 3 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające ok. 3 dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).

Do Bitwy, gotowi... START!
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 11-11-2013, 22:50   

O kurde placek... muszę coś pomyśleć, w sumie temat nie aż tak trudny bo limit czasowy w grze, ale jak się dłużej zastanowić, to trzeba pogłówkować... no zobaczymy :)
_________________
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 11-11-2013, 22:59   

deja-vu Click Jamu w Katowicach?
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 12-11-2013, 13:31   

pikor, To gra ma trwać krótko, a nie tworzenie. ^.^
 
     
Ludwig 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 96

2294 Prestiż
Wysłany: 12-11-2013, 21:41   

Wchodzę w to! Jestem na etapie kombinowania nad jakimiś błyskotliwym pomyslem, ale to jest trudniejsze niż się wydaje.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 13-11-2013, 23:33   

Żeby batalia nabrała nieco tempa dla zwycięzcy batalii dorzucam grę na platformę steam - First Encounter Assault Recon, bardziej popularnie kojarzoną jako F.E.A.R.
Warto się postarać, gdyż jest to naprawdę wybitnie dobry FPS! (w przeciwieństwie do jego sequeli niestety)

PS: Jest to oczywiście całkowicie niezwiązane z tym, że gra została dodana do humble bundle.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 14-11-2013, 16:05   

Fadex napisał/a:
Żeby batalia nabrała nieco tempa dla zwycięzcy batalii dorzucam grę na platformę steam - First Encounter Assault Recon, bardziej popularnie kojarzoną jako F.E.A.R.
Warto się postarać, gdyż jest to naprawdę wybitnie dobry FPS! (w przeciwieństwie do jego sequeli niestety)

PS: Jest to oczywiście całkowicie niezwiązane z tym, że gra została dodana do humble bundle.

Super :) A ja wpadłem na pomysł na grę na bitwe :) Miałem pomysł już podobny, ale mówie sobie - za ambitny na bitwę. Więc zrobię wersje małą, a kiedy indziej większą :)
_________________
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 26-11-2013, 14:46   

Zgłaszam wniosek o przesunięcie deadline-u na kolejny tydzień EZ-ImageManip .
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 26-11-2013, 17:31   

Ktoś jeszcze za?
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
BulletHead 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 35

12825 Prestiż
Wysłany: 26-11-2013, 17:43   

Ja jestem za, sam miałem się o to pytać któregoś dnia. Moja produkcja po prostu wymaga trochę więcej czasu. Przez ten dodatkowy tydzień dopieściłbym gierusię do maksimum (mam nadzieję).
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 26-11-2013, 19:06   

Jestem za. Nie miałem dostępu do kompa, a 5 dni to zdecydowanie za mało.
_________________


 
     
Ludwig 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 96

2294 Prestiż
Wysłany: 26-11-2013, 23:32   

Ja jestem za przedłużeniem co najmniej o tydzień :)
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 26-11-2013, 23:38   

Lud się domaga, lud dostaje. I tak nikt jeszcze nie wysłał pracy ;P

Nowy termin: ósmy grudnia.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 348

15759 Prestiż
Wysłany: 27-11-2013, 20:24   

SUPER ! Ja miałem robić, ale dokończyłbym na kolanie, a tak będzie może coś porządnego, ratuje mi to mocno życie (przez każde żet xD)
_________________
 
     
Ludwig 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 96

2294 Prestiż
Wysłany: 04-12-2013, 19:50   

Ciekawi mnie co byście powiedzieli na przesunięcie terminu o jeszcze parę dni ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group