NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] Ice Cave
Autor Wiadomość
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 18-12-2014, 12:41   [Platformowa] Ice Cave

Tytuł: Ice Cave

Gatunek: Platformówka

Autor: Ja(silnik gry i kilka poziomów) + Worms947 (kilka poziomów)
Grafika: Worms947
Dźwięk: Ja + Worms947
Muzyka: lemon42, BBandRage, SketchyLogic

Opis:
Ice Cave to gra platformowa charakteryzująca się z jednej strony prostotą grafiki, muzyki i rozgrywki, a z drugiej wysokim poziomem trudności. Gra zawiera 20 poziomów. Czy dasz radę przejść wszystkie bez ani jednej śmierci? ;)

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=bD8IZWgkPmY

Download:
https://www.dropbox.com/s...ceCaveSetup.exe
_________________
siema
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 18-12-2014, 22:52   

Cytat:
Czy dasz radę przejść wszystkie bez ani jednej śmierci?

Challenge accepted.

[ Dodano: 21-12-2014, 22:18 ]
Challenge failed.
Gra nieco podobna do Togo World, trzeba przyznać, że trudna. Doszedłem tutaj:
http://i.imgur.com/PqJJClk.png
I na razie nie mogę tego momentu przejść. Kolce spadają tak szybko, że nie jestem w stanie ominąć obu naraz. Jeszcze pokombinuję, pewnie w końcu się uda.
Fajna jest muzyczka, niby dość monotonna, ale nie nudzi się zbyt szybko.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Corniszon 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 5

49 Prestiż
Wysłany: 25-12-2014, 13:26   

Bardzo przyjemnie się gra. Chociaż twierdzę że pod koniec każdego poziomu mogło by być jakieś krótkie podsumowanie zawierające np. czas w jakim ukończyliśmy poziom. Przedłuża to żywotność gry bo ktoś zawsze pogra po raz drugi żeby pobić swój poprzedni czas ;] Jak następnym razem będziesz robił coś w tym stylu, polecam też dorzucić kilka dodatkowych "bloków".
 
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 30-12-2014, 13:40   

blablarobiegry napisał/a:
Czy dasz radę przejść wszystkie bez ani jednej śmierci?


Uda mi się

[ Dodano: 30-12-2014, 14:14 ]
Ps. macie nie dokończony system skakania https://www.youtube.com/watch?v=Zbt-Xf8Y4J8
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
DropboxKenshiro 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomógł: 4 razy
Posty: 66

2292 Prestiż
Wysłany: 02-01-2015, 14:12   

blablarobiegry napisał/a:
Cytat:
Czy dasz radę przejść wszystkie bez ani jednej śmierci?

I don't think about challenge!

Gra fajna i przyjemna. Idealny zabijacz czasu. To skakanie przy suficie to nawet fajny bajer. Niestety, od "najeżonego poziomu"(chyba to piąty?) robi się hardkorowo.
_________________
0123456789101112131415161718192021222324252627282930
 
     
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 03-01-2015, 21:03   

Dzięki za wszystkie opinie.
kamiledi15 napisał/a:
I na razie nie mogę tego momentu przejść. Kolce spadają tak szybko, że nie jestem w stanie ominąć obu naraz. Jeszcze pokombinuję, pewnie w końcu się uda.


To jest akurat proste w przeciwieństwie do końcowych plansz ;)
Corniszon napisał/a:
Chociaż twierdzę że pod koniec każdego poziomu mogło by być jakieś krótkie podsumowanie zawierające np. czas w jakim ukończyliśmy poziom.

Faktycznie, nie pomyśleliśmy o tym. Teraz jest jednak za późno na tego typu zmiany.
Corniszon napisał/a:
Jak następnym razem będziesz robił coś w tym stylu, polecam też dorzucić kilka dodatkowych bloków.

Dodatkowe bloki pojawią się w nowej wersji gry, o której niżej.
HonDo napisał/a:
Ps. macie nie dokończony system skakania https://www.youtube.com/watch?v=Zbt-Xf8Y4J8

To "taniec kokoszki", taki mały easter egg.
DropboxKenshiro napisał/a:
Niestety, od najeżonego poziomu(chyba to piąty?) robi się hardkorowo.

Niestety? ;P

Trwają prace nad aktualizacją gry.
Aktualizacja wprowadzi kilka nowych plansz + poprawki do starych, kilka nowych bloków(pojawią się tylko na nowych planszach), lepsze menu główne i kilka innych nowości. Premierę przewidujemy na następny tydzień.
_________________
siema
 
 
     
Worms947 
Mięso armatnie

Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1

6 Prestiż
Wysłany: 04-01-2015, 12:25   

Oto jedna z nowości, która zostanie dodana do gry.
_________________
heja
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 04-01-2015, 14:28   

Ciekawa gra muszę przyznać ale zgadzam się z Corniszon, przydałoby się jakieś podsumowanie pod koniec każdego poziomu.
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 04-01-2015, 19:51   

Wygląda ciekawie, ale nie wiem, czemu to ma służyć. Jakiś magnes do podnoszenia?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 186

2928 Prestiż
Wysłany: 17-01-2015, 16:36   

A save? ._.
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 18-01-2015, 12:50   

HonDo napisał/a:
A save? ._.

Brak zapisu to część gry ;)

Co do aktualizacji, niestety skończyła nam się wena na tworzenie kolejnych plansz - mamy nadzieję, że szybko wróci :|
_________________
siema
 
 
     
307 
Dezerter


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 42

2307 Prestiż
Wysłany: 03-05-2015, 19:08   

Mam jedno pytanie - czemu dałeś "ten brzydki" instalator z Clickteam'u?
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Pomógł: 35 razy
Posty: 630

17963 Prestiż
Wysłany: 03-05-2015, 22:00   

Porządnie zrobiona gra wręcz powinna posiadać instalator ułatwia to późniejsze aktualizacje i zarządzanie plikami czy wpisami do rejestru, a na koniec pozwala wszystko posprzątać kiedy gracz odinstalowuje grę. Obecny instalator wbudowany w CF-a jest prawie tak dobry jak ten z Install Creaotra Pro.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 06-05-2015, 18:29   

Mi gra nie przypadła do gustu, ale dlatego, że ogólnie nie przepadam za tego typu grami.
Zobaczyłem tylko pierwsze dwa poziomy i ogólne wykonanie bardzo w porządku, poza poziomem trudności ,który dla mnie jest zbyt duży.
Najbardziej rzucająca się w oczy wada to instalator - chyba dłużej instalowałem grę, niż grałem ;) No i po odinstalowaniu na dysku pozostał jakiś pliczek IceCave.dll.
 
     
blablarobiegry 
Plutonowy
Aha.


Główny edytor: RPG Maker
Pojedynki: nie
Posty: 88

9842 Prestiż
Wysłany: 09-05-2015, 13:25   

307 napisał/a:
Mam jedno pytanie - czemu dałeś ten brzydki instalator z Clickteam'u?

To nie instalator clickteamu, tylko Inno Setup.
jarlfenrir napisał/a:
No i po odinstalowaniu na dysku pozostał jakiś pliczek IceCave.dll.

Możesz usunąć - to plik zapisu gry.
_________________
siema
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group