Chowdren |
Autor |
Wiadomość |
Cootje
Legenda
 
Pojedynki: być może
Pomógł: 35 razy Posty: 631
17968 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2015, 13:54 Chowdren
|
|
|
Pewnie wielu z was narzekało nie raz na słabą wydajność MMF2/CF 2.5 zakańczając zdaniem, że GM czy Unity są bardziej wydajne. Teraz wasze gry mogą być równie wydajne dzięki darmowemu eksporterowi Chowdren wydanym po ciężkich trzech latach pracy Mathiasa.
Wszystkie informacje na temat tego magicznego eksportera znajdziecie w jego oficjalnym temacie na forum clickteamu: http://community.clicktea...hlight=chowdren |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
duur
Starszy sierżant
 
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy Posty: 178
1622 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2015, 21:43
|
|
|
dobrze wiedzieć! jak przejrzałem forum krzyknę: nawet skomplikowane, ale robię gry z górą 2-3 rozszerzeń to nie powinno być większych problemów z przeniesieniem projektu w kod C++ a dalej w pełnowartościowy stand alone.
jeden z moich projektów używał Perspective object, powiększając małe okno gry pięciokrotnie do 800x600... muliło ostro! z chowdren powinno śmigać :--)
byłbym gotów podpisać stosowną umowę z Mathiasem, gdyby jego eksporter wydajnie poprawiał i dawał nadzieję robienia mocnoobciążonej gry - megagry! :--) |
|
|
|
 |
msdos400
Starszy kapral

Pomógł: 3 razy Posty: 51
475 Prestiż
|
Wysłany: 29-03-2015, 12:27
|
|
|
Cootje, dzięki za ten super exporter! Przyda się przy robieniu bardzo wymagającej aplikacji! |
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14368 Prestiż
|
Wysłany: 02-04-2015, 12:46
|
|
|
@pikor powinieneś używać Ultimate Fullscreen Object, notabene polskiego autorstwa. Do tego typu zadań. |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
HappyOrange
Plutonowy
 
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2543 Prestiż
|
Wysłany: 31-01-2016, 23:40
|
|
|
Cootje, Mógłbyś dać bezpośredni link? Nie wiedzieć czemu nie mogę tego pobrać pomimo że mam konto na tym forum. |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3444
33730 Prestiż
|
|
|
|
 |
draq
Bohater

Pomógł: 1 raz Posty: 123
13916 Prestiż
|
Wysłany: 27-02-2016, 00:05
|
|
|
Po eksporcie nie pojawia mi się skompilowany plik. Testowałem na innym komputerze i cf się zawieszał. Na instruktarzu zamieszczonym na youtubie widziałem wyskakujące okienko chowdrena, ja niczego takiego nie uświadczyłem. Próbowałem zrobić build z plików źródłowych, ale też miałem kłopoty. Czy jest osoba która pomyślnie wyeksportowała swój projekt chowdrenem? Niedługo wypuszczam gierkę i ta opcja byłaby dla mnie zbawieniem! Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
GHPL
Starszy chorąży
 
Pojedynki: nie
Skype: 
Pomógł: 18 razy Posty: 386
6049 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2016, 06:35
|
|
|
Czy mi się wydaje czy on zamienia język na C++ przy kompilacji?
To coś zwiększyło mi zużycie RAM'u o 54% dla tej samej aplikacji i jeszcze nie działa tam Drag & Drop
draq, ja dałem radę |
|
|
|
 |
wermi
Major Depressive Disorder
 
Pomogła: 53 razy Posty: 1012
15738 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2016, 17:18
|
|
|
Jakbyś umiał czytać to byś wiedział że nie wszystkie funkcje są zaimplementowane. |
|
|
|
 |
GHPL
Starszy chorąży
 
Pojedynki: nie
Skype: 
Pomógł: 18 razy Posty: 386
6049 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2016, 19:23
|
|
|
worm, nie mogłem przeczytać, bo musiałem się zalogować |
|
|
|
 |
|