NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Katch Fast Chickens

Jaki styl graficzny ma przyjąć gra ?
Kreskówkowy/ Komiksowy
50%
 50%  [ 7 ]
Pikselowy Retro
50%
 50%  [ 7 ]
Głosowań: 14
Wszystkich Głosów: 14

Autor Wiadomość
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 18-05-2015, 22:09   Katch Fast Chickens

Tytuł: Katch Fast Chickens

Gatunek: Zręcznościowa

Autor: Sporeczek

Opis:
Fabuła jest sekretem, została całkowicie zmieniona.
Zrzuty ekranu:
Niedługo
_________________
Ostatnio zmieniony przez Sporek 01-08-2015, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 18-05-2015, 22:31   

Jedna bułka, a kurczaków dużo - to będzie pewnie ogromna kanapka xd
Warstwa fabularna to w Twoich grach zwykle mocna strona, więc jestem ciekaw tej tajemnicy. A gameplay, zobaczymy, trudno przewidzieć, jak to będzie wyglądać.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 19-05-2015, 21:05   

Póki co widzę, że przoduje grafika komiksowa - i dobrze, w sumie chciałbym taką zrobić, jeśli nagle nie będzie więcej na piksele to postanowione, za parę dni tą ankietę usunę :)

kamiledi15 napisał/a:
Jedna bułka, a kurczaków dużo - to będzie pewnie ogromna kanapka xd
Warstwa fabularna to w Twoich grach zwykle mocna strona, więc jestem ciekaw tej tajemnicy. A gameplay, zobaczymy, trudno przewidzieć, jak to będzie wyglądać.

Póki co mój plan jest taki, że stylistyka będzie taka jakby film animowany, samo łapanie kurczaków ma być zabawne ale każda runda będzie się od siebie o wiele różnić.
_________________
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 19-05-2015, 22:34   

Patrzę na to logo grallone arts i nie mogę zrozumieć czemu pocisk ma teksturę muru...

Co do gry to takie produkcje mnie nie kręcą. W każdym razie powodzenia.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 06-06-2015, 22:08   

Ankieta dobiegła końca !!!
Głosy są podzielone w miarę po równo. 5 na komiksową stylistykę, 6 na retro, ale myślę, że jakby więcej osób się dowiedziało to procent różnicy byłby niewielki, więc postanowione.
Myślałem nad tym już przed ankietą ale pomysł się rozwijał, a ankieta tylko spowodowała, że jeszcze bardziej chcę zrobić tak jak myślałem. Sama gra, świat realny, będzie rysowana w stylu animowanym. Jednak będzie też drugi świat, świat pikselowy. To nie tak, że postać będzie przenosić się między wymiarami czy coś. Będzie to uzasadnione fabularnie i nie będzie można sobie zmieniać od tak jak np. w legacy of kain :) Gra będzie dość fabularna i podzielona na 2 części zwrotem akcji. W 2 części będzie więcej pikseli, co nie oznacza, że w 1 ich nie będzie :) Stylistyka nie będzie zbyt poważna, postaram się, żeby była przyjemna :)

Miałem robić niezapowiedzianą grę bo gdy jestem pod wpływem różnych emocji to
mam wenę, ale nie chcę się już dołować. Jasne, podobał mi się ten projekt, wymyśliłem już w swojej głowie prawie całą grę, ale żeby zrobić ją tak jak bym chciał musiałbym się wczuć, a wczucie się oznacza przeżywanie emocji których nie chciałbym przeżywać, a przynajmniej teraz. Ale skoro jej nie zapowiedziałem to nic straconego, jeszcze zdążę ją zrobić, na razie zajmę się KFC :) Tytuł gry może ulegnie zmianie bo zbyt kojarzy się z tą siecią sklepów z kurczakami, chociaż w sumie nie wiem, co myślicie ?



Cootje napisał/a:
Patrzę na to logo grallone arts i nie mogę zrozumieć czemu pocisk ma teksturę muru...

Co do gry to takie produkcje mnie nie kręcą. W każdym razie powodzenia.

To nie mur, to kawałki blachy ;) Ale logo może ulegnie zmianie.
Produkcje... hmm, może zmienisz zdanie co do tej gry :)
_________________
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 09-06-2015, 18:17   

Od razu mi się przypomina, jak w Psie Syrenie chciałem zrobić zmianę grafiki, pewnie niektórzy pamiętają :D Że niby wzrok miał jej się poprawiać i grafika miała być coraz lepsza. Taki dzielony, podwójny świat może wyjść fajnie, jeśli będzie dobrze zrobiony. Założenia gry wydają się banalnie proste, ale jak się zbuduje wokół tego fajną rozbudowaną fabułę, to może wyjść coś ciekawego :)
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group