jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
Prestiż
|
Wysłany: 27-06-2015, 20:14 [Program] Pixel Art Mobile [J2ME]
|
|
|
Tytuł: Pixel Art Mobile
Gatunek: Pixel Art
Język: Java/J2ME
Autor: Ja
Grafika: ja (ikonki narzędzi również powstały w tym programie)
Opis:
Program do tworzenia pixel artu stworzony na mój własny użytek, a wrzucam na forum na prośbę jednego z użytkowników.
Program służy do tworzenia pixel artu.
Dostępne są 4 narzędzia: ołówek, wypełnienie i pipeta. Czwarte "narzędzie" służy do przesuwania obrazu (zamiast suwaczków po bokach ekranu).
Kolor możemy wybrać dowolny z palety 24-bitowej za pomocą suwaczków. Pomimo, że jest dostępny czwarty suwak do określenia krycia, to program nie zapisuje półprzeźroczystych pikseli! Zostaną one zmieszane z białym kolorem!
Przy wyłączeniu program automatycznie zapisze ostatni obrazek i przy ponownym uruchomieniu go przywróci.
Jako, że program był tworzony tylko do użytku własnego, to ma też swoje wady/uproszczenia.
Nie można wybrać nazwy pliku ani formatu - po kliknięciu zapisz program sam nada mu nazwę.
Zrzuty ekranu:
Program został stworzony używając standardowych formularzy z API javy micro - wygląd oraz kolejność elementów w menu oraz działanie tzw. soft keyi będzie różne zależnie od modelu telefonu! Poniższe screen zrobiłem na mojej nokii X7
Download:
http://chomikuj.pl/jarlfe...ar%28archive%29 (chomik)
https://www.dropbox.com/s...b0/PAM.rar?dl=0 (dropbox)
Plik ma 44kb a dostaję błąd, że przekroczyłem limit 64kb i nie mogę go dodać do posta...
Uwagi:
Wymagania:
MIDP 2.1, CLDC 1.1 (aczkolwiek konwersja na 2.0, gdyby ktoś bardzo chciał, również powinna być możliwa).
dotykowy ekran (kiedyś miałem dwa interfejsy - dotykowy oraz klawiaturowy, ale zrezygnowałem z klawiatury ze względu na brak telefonu, na którym bym mógł go potestować)
procesor i ram - oczywiście jak najwięcej. Nie mam jak potestować tego dokładnie, ale mój telefon mając procka prawie 700MHz znacząco zwalnia na edycji obrazków większych niż 64x64px
Ekran: sądzę, że na ekranie o rozdzielczości poniżej 320x240 program będzie niewygodny. |
|