NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] Rich Zone Bros
Autor Wiadomość
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
  Wysłany: 03-10-2015, 17:42   [Platformowa] Rich Zone Bros

Tytuł: Rich Zone Bros

Gatunek: Platformówka

Autor: Ja, hehe
Grafika: Też ja ;-;
Dźwięk: Ja,flashkit
Muzyka: Youtube.

Opis:
Wciel się w Youtuberów i pokonaj Rocka :v !

Zrzuty ekranu:
http://imgur.com/a/p0N5f
Download:
http://gamejolt.com/games/rich-zone-bros/94984

Uwagi:
Przewidywany czas na przejście gry ~80 minut
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 90

2538 Prestiż
Wysłany: 01-11-2015, 22:24   

Powiem tak, gra jest może wykonana profesjonalnie, ale szybko nudzi. Wnerwia projekt poziomów, gra nie posiada charakteru, jest powtarzalna i najgorsze nie czujemy żadnej satysfakcji po przejściu etapu. Grafika wygląda ładnie, ale gra nijak nie pociąga.
 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 01-11-2015, 23:04   

HappyOrange napisał/a:
Powiem tak, gra jest może wykonana profesjonalnie, ale szybko nudzi. Wnerwia projekt poziomów, gra nie posiada charakteru, jest powtarzalna i najgorsze nie czujemy żadnej satysfakcji po przejściu etapu. Grafika wygląda ładnie, ale gra nijak nie pociąga.


Byłem strasznie ograniczony jeśli chodzi o poziomy bo nie miałem pomysłów na większą ilość elementów jakie mogłem w nich zastosować.
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 02-11-2015, 16:35   

nie rozumiem, jak mogłeś być ograniczony... z braku pomysłów? chęci? // rozwiń to bo ciekawe moim zdaniem.

sama gra... no szalona! zaiste szalona, dużo ciekawych istot, widać włożoną pracę i dbałość o wizualia. gejmplej średni, da się to poprawić...

na minus:
- zanikanie postaci mało efektowne
- w menu mapy nie wiedziałem długo, że trzeba kliknąć na ikonkę postaci, by wystartować
- zdaje mi się każdy z jutuberów niczym się nie wyróżnia, jakąś unikalną cechą typu skoczność, wytrzymałość... różnią się facjatą, tylko?

na plus:
- intro i autozapis
- świetna mapka i ta ścieżka do centrum przez połączenia (zdobytych plansz)
- elegancko zrobione dialogi, liczniki, podbijanie cegiełek, efekt supermariana czy jak tam mu.

polecam troszkę posiedzieć nad grą, dopracować... jestem mile zaskoczony tym co oddałeś, dużo na pewno się przy tym nauczyłeś, jeśli masz siłę, wydaj wersję uwzględniającą uwagi userów, graczy :--)
 
     
Malin 
Młodszy chorąży

Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 237

4748 Prestiż
Wysłany: 02-11-2015, 18:13   

Świetne wykonanie, grafika niczego sobie. Nie wiele jest tu ogółem rzeczy do których mógłbym się przyczepić. Co kierowało tobą tworząc sterowanie? Skok - S? Poważnie... Daj albo spację, albo strzałkę w górę bo to jest bez sensu moim zdaniem. Najlepiej by było jakby sterowanie było na WSAD, bo trzymając tam palce masz łatwy dostęp do spacji, oraz przycisków Z i X, które często są wykorzystywane jako np. strzał czy jakieś akcje. Jeśli zmienisz sterowanie, gra będzie dobra.
_________________

 
     
Herrios 
Sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 4 razy
Posty: 106

5532 Prestiż
Wysłany: 03-11-2015, 05:41   

@deer
Nie mogłem za bardzo jej rozwinąć właśnie z braku pomysłów, a poza tym mam na głowie szkołę w której nie jest tak łatwo (Nauczyciele nas tyrają bo Kwaśniewski do niej chodził i chcą żeby każdy był prezydentem xD) Ale bardzo pomogli mi ludzie z grupy na facebooku, dali mi parę pomysłów bez których gra byłaby bardziej pusta :P Nowej wersji już nie wydam z braku czasu, naprawdę mam go ostatnio niewiele :c Ale tak czy siak dziękuje za opinię i za prestiż :D !

@Malin
Sterowanie miało być tak jak w Rogue Legacy, bardzo mi pasowało, widać tylko mi właśnie :v
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 16:27   

Gra cakiem sympatyczna, choć też niczym szczególnym się nie wyróżnia. Przypomina trochę produkcje typu Cat Mario, ale nie jest aż tak trollowata i chamska :D Choć w jednym z ostatnich poziomów musiałem się poddać - były 3 małe platformy, nad którymi latały 3 koty na balonach. Latały dość wysoko, nie dało się ich ominąć, trzeba im było skoczyć na głowy. Ale że były wysoko, to skoczenie na nie jest diabelnie trudne - raz ja je zabiję, a raz one mnie, szczerze mówiąc nie wiem, od czego to zależy. W dodatku te koty są 3, więc jest to naprawdę trochę przesadzone.
Co na minus - są drobnostki, które przydałoby się poprawić. Pocisk znika po trafieniu w ścianę, ale znika pół centymetra przed nią, a nie na niej. Gdy znika w powietrzu, to znika nagle, przydałby się jakiś efekt tego znikania. Jak staniemy na krawędzi, to postać może wisieć w powietrzu, spada dopiero kawałek dalej. Dziwne jest też to, że ,,dużych" przeciwników nie da się zabić, ale gdy w nich strzelamy, to dostajemy punkty. I nie wiem, po co zbieramy te kartofle, nie ma z nich chyba żadnych punktów. No i jak już ktoś wspomniał, postacie niczym się od siebie nie różnią oprócz wyglądu i czasami innych dialogów. Mam też wrażenie, że niektórzy przeciwnicy mają zróżnicowaną ilość energii - na przykład jak lata sobie 5 tych duszków, to niektóre giną szybciej, a niektóre wolniej, choć może to tylko takie moje wrażenie. Zdarza się też, że postać wbija się od spodu w platformę i wtedy powoooli płynie w górę, aż znajdzie się na jej górze, a wtedy przeciwnicy mogą nas załatwić.
To chyba tyle. Nie jestem na bieżąco i wielu z tych memów wcale nie kojarzę, więc nie wiem, na ile są one autentyczne, a na ile wymyślone przez autora. Gra jest dość wciągająca, choć potrafi napsuć nerwów (te *%&#*$ koty).
Malin:
Cytat:
Daj albo spację, albo strzałkę w górę bo to jest bez sensu moim zdaniem. Najlepiej by było jakby sterowanie było na WSAD, bo trzymając tam palce masz łatwy dostęp do spacji, oraz przycisków Z i X

Jak to sobie wyobrażasz? WSAD, spacja, Z i X? Te przyciski są za blisko siebie, musiałbyś grać jedną ręką. W takiej grze wolę chodzenie strzałkami, WSAD wymyślono do gier z użyciem myszy.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 18:32   

kamiledi15 napisał/a:
pół centymetra


od kiedy takie rzeczy mierzy się w centymetrach?
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 18:34   

Jeśli chce ci się liczyć ile to jest pikseli, to proszę bardzo :p
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 19:42   

Zdecydowałem się zagrać w tę grę, bo w sumie czemu nie. Poniżej prezentuję swoją pseudorecenzję:

Po uruchomieniu gry uraczył mnie fullscreen ze zwalonymi proporcjami, którego nie da się wyłączyć dopóki nie skończy się cutscenka. Dlaczego menu wymaga użycia myszki skoro w samej grze używa się tylko klawiatury? Poza tym jest mało intuicyjne, nie wiedziałem że trzeba kliknąć na ikonę postaci. Muzyka wkurza na dłuższą metę. Gameplay nie porywa, po dłuższej grze nuży a nawet nieco irytuje, zwłaszcza że są dość długie przejścia. Po co postaci pistolet skoro zwykły skok na przeciwnika jest skuteczniejszy? W dialogach zdarzają się błędy, a silnik jest niedopracowany, na przykład można wbić się w cegły przy uderzeniu w nie (poruszasz maskę kolizji kloca przy animacji?), chociaż tutaj to już się czepiam na siłę. Pomysł jest oklepany, to po prostu wrzucenie youtuberów i memów do typowej platformówki, brak tu własnego wkładu* czy bardziej rozbudowanej fabuły.

Z drugiej strony jest bardzo fajna, starannie wykonana grafika, gra wygląda płynnie. Jest autozapis który działa (tak, lol). Od strony silnika nie mam praktycznie żadnych zarzutów. Sterowanie jest dobre, chociaż mogłeś dać kontrolki niżej, na Z i X. Intro też wyglądało całkiem okej, chociaż to zbytnio nie wlicza się do gry.

A teraz czas na ocenki, bo chcę.

Grafika: 9/11 - bardzo ok, chociaż sceneria mogła być bardziej urozmaicona.
Muzyka: 6/11 - jak już brałeś z internetu to było wziąć coś co nie jest zapętlonym, irytującym fragmentem. Do jakości audio nie można się przyczepić.
Gameplay: 4/11 - mógł być dużo lepszy, brakuje jakichś urozmaiceń, ogólnie monotonia.
Overall: 6/11 - gra mogła być dobra, ale jest po prostu pusta, nie ma nic co mogłoby wciągnąć gracza na dłużej.

*mam na myśli wkład w pomysły, fabułę.

:) :)

[ Dodano: 04-11-2015, 19:44 ]
kamiledi15 napisał/a:
Jeśli chce ci się liczyć ile to jest pikseli, to proszę bardzo

mi tu nie chodzi o to że masz liczyć piksele, tylko po prostu pół centymetra to może być kilka pikseli bądź wysokość bohatera gry w zależności od wyświetlacza. A pocisk po prostu znika od razu po zetknięciu się czubkiem z przeszkodą, nie niszczy się przed uderzeniem.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 20:14   

Dobra, przeszedłem całe. Trochę się nie zgodzę z Wormem, że nie ma tu nic własnego, bo np. ten Pepe, który znika w przedostatnim poziomie na znikających chmurkach to dość ciekawy pomysł. Podobała mi się też walka z Donaldem, który tworzył te swoje klony, też w miarę pomysłowe. Ale ostatnia walka z bossem trochę rozczarowuje, najlepiej by było zamienić zachowanie Donalda i Rocka miejscami, wtedy wyglądałoby to znacznie lepiej. A jeśli jeszcze kiedyś zobaczę kota latającego na balonie, to nie ręczę za siebie >:[ Skubaniec zawsze musi strzelić akurat tak, żeby we mnie trafić i jest na tyle wysoko, że cieżko na niego wskoczyć. Ale to w sumie dobrze, że gra jest trudna, w każdym razie da się przejść.
Rozczarowuje też zakończenie - parę linijek tekstu na białym tle to trochę za mało.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 21:15   

kamiledi15 napisał/a:
przedostatnim poziomie

nie przeszedłem całości, nie wytrzymałem bo gra strasznie mnie nudziła
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 04-11-2015, 22:25   

pięknie, że dyskutujecie o grze! :--) tak powinno być!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group