NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Zręcznościowa] Go! Dashi Dashi
Autor Wiadomość
Raziel 
Kapral


Posty: 37

6206 Prestiż
  Wysłany: 09-01-2016, 16:33   [Zręcznościowa] Go! Dashi Dashi

Tytuł: GO! DASHI DASHI

Gatunek: ARCADE

Autor: INDIGAMI/GOLDEN CUBE GAMES
Grafika: Michał Zgórski
Dźwięk: Michał Zgórski
Muzyka: Na wolnej licencji DL SOUNDS

Opis:
Witam po bardzo długiej przerwie!

Jestem Michał, od 12 roku życia bawię się w klikach (A teraz mam 27, także szmat czasu :) ). Porzuciłem kliki jakiś czas temu, ale teraz do nich wróciłem, gdy na rynek zawitało Clickteam Fusion 2.5 z eksporterami do urządzeń mobilnych.

Moje dawne produkcje to m.in. seria RoomEleven, Bad Santas Attack (które nawet wygrało jakiś konkurs na nieistniejącym clickportalu), baza danych eLement (również zwycięzca konkursu na aplikację). Dużo by mówić, parę lat historii, ale teraz do rzeczy :) :

Razem z kolegami założyliśmy spółkę zajmującą się grami - planszowymi oraz komputerowymi. W tej chwili mamy na koncie wydanie 1 gry planszowej i 2 gier na komórki/urządzenia mobilne.

Dziś chciałbym Wam zaprezentować jedną z nich:


Go! Dashi Dashi!

Dashi to sympatyczny chomik, który skacze przez płotki - teraz w twojej komórce z systemem Android!

Celem gry jest uzyskanie jak najwyższego wyniku poprzez skakanie bohaterem przez płotki lub przebieganie pod nimi. Sterowanie jest banalnie proste - stuknij w ekran, aby wykonać skok, stuknięcie i przytrzymanie sprawia, że skok jest nieco wyższy.

UWAGA!
Gra wymaga maksymalnej koncentracji! Dashi biegnie naprawdę szybko!

W grę możesz zagrać w wolnej chwili między zajęciami, w autobusie, tramwaju, lub podczas nudnego spotkania w pracy. W tym czasie zapewne uda ci się wykonać do kilkunastu rozgrywek!

Zrzuty ekranu:


Download:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goldencubegames.godashidashi

Uwagi:
Życzę miłej zabawy i zapraszam do oceniania gry na Google Play!

Zespół Golden Cube Games
goldencubegames.com
_________________
ALPHAVI
 
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 09-01-2016, 19:51   

Nie wiem ile ta gra była tworzona, ale obstawiam że maksymalnie kilka godzin.

Niestety, mając już spółkę zajmującą się wydawaniem gier, mając co najmniej kilka lat doświadczenia w klikach, nie popisaliście się. Już nie czepiam się tego że gra graficznie odstaje od dzisiejszych standardów gier na telefony, ale gra z włączonym wifi jest po prostu niegrywalna.

Wywalanie na środek reklam, podczas gry, kiedy chcę przeskoczyć płotek i nie mówię tu o odstępie kilku minut, reklamy nawalają co kliknięcie w ekran, jest co najmniej chamskie.
Nawet bez internetu co śmierć wyrzuca nam spikselizowany baner reklamujący jakieś klocki.

Nie wiem kto projektował skok, ale jest dziwaczny. Mam wrażenie że królik może skoczyć tylko na dwie wysokości, wystarczające na pokonanie płotków. Nie ma nad nim praktycznie kontroli.

Osobiście uważam, że nie należy się zbytnio chwalić osiągnięciami, jeśli pod swoimi wspaniałymi słowami wrzuca się grę którą w moim przypadku zakończyłem na pierwszym płotku i odinstalowałem. Radzę postawić na jakość gier, a nie na bezmyślnym wrzucaniu reklam w aplikację, aby tylko dostać te kilka groszy za klika.

Czuję się trochę oszukany. Sorry..
 
     
Raziel 
Kapral


Posty: 37

6206 Prestiż
Wysłany: 09-01-2016, 23:50   

Dziękuję za pobranie gry i podzielenie się swoją opinią.

Staram się dostarczyć graczom, gry odpowiadające ich oczekiwaniom, przykro mi, że nie trafiłem w Twój gust.

Reklama to w przypadku darmowych gier jedyny sposób, który pozwala na to, żeby ich produkcja się zwróciła.

Jako spółka staramy się, aby nie były one zbyt nachalne, jednakże jeśli masz sugestie, co do sposobu wyświetlania reklam w aplikacjach mobilnych, chętnie posłuchamy twojej opinii :)

Możesz pisać tu, bądź w PW.

Serdecznie pozdrawiam, a tym, którzy pobiorą grę, życzę miłej zabawy :)
_________________
ALPHAVI
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 10-01-2016, 11:15   

Raziel, odpisałeś niczym rzecznik prasowy wielkiej korporacji typu Electronics Arts... nie zmienia to faktu, że Ishimura ma sporo racji. nie grałem, po screenach widać, że nie warto nawet pobierać.

u mnie w pracowni na uczelni byś nie zaliczył przedmiotu taką gierką :--P
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 10-01-2016, 12:55   

duur, jeśli mogę spytać, co to za uczelnia na którą uczęszczasz ? Jest ukierunkowana na projektowanie gier komputerowych ?
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

1622 Prestiż
Wysłany: 10-01-2016, 15:55   

EZ-ImageManip EZ-ImageManip EZ-ImageManip
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 10-01-2016, 19:29   

Raziel napisał/a:
Dziękuję za pobranie gry i podzielenie się swoją opinią.

Staram się dostarczyć graczom, gry odpowiadające ich oczekiwaniom, przykro mi, że nie trafiłem w Twój gust.

Reklama to w przypadku darmowych gier jedyny sposób, który pozwala na to, żeby ich produkcja się zwróciła.

Jako spółka staramy się, aby nie były one zbyt nachalne, jednakże jeśli masz sugestie, co do sposobu wyświetlania reklam w aplikacjach mobilnych, chętnie posłuchamy twojej opinii :)

Możesz pisać tu, bądź w PW.

Serdecznie pozdrawiam, a tym, którzy pobiorą grę, życzę miłej zabawy :)

Nie sądzę, byś trafił w czyjkolwiek gust nachalnymi reklamami ;)
W darmowych grach androidowych najczęstsze (EDIT: tj. te, które ja najczęściej spotykam) sposoby wyświetlania reklam to:
1. cienki baner u dołu (lub u góry) ekranu wyświetlający reklamę non stop - obszar gry jest po prostu zmniejszony, ale reklamy są absolutnie nieinwazyjne - nie przeszkadzają w grze.
2. reklama wyskakuje na pełny ekran w momencie przejścia między ekranami (np. po wejściu do menu głównego, lub pomiędzy kolejnymi poziomami). Nie można jej zamknąć np. przez 15 sekund - sposób trochę bardziej irytujący, ale nadal znośny.
3. Plants vs zombies ma też ciekawą technikę - gracz może sam uruchomić sobie reklamę (filmik, który trwa mniej niż pół minuty) i za obejrzenie go w całości otrzymuje darmowe itemki (nawóz, czekoladę czy spryskiwacz).
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 10-01-2016, 22:07   

Niestety, gra jest kiepska. Oprawa brzydka, a ruch jakiś nie ten. No i te reklamy. Generalnie nie zachęca do dłuższego grania. Nie podoba mi się też fakt, że zasłaniam sobie paluchem dół ekranu i nie widzę postaci, czy płotków, a nie jest mi wygodnie wyżej tapać.

Za to całkiem fajny jest ten Zombie Tonic od was i na nim się bardziej skupię, bo ma potencjał. Tylko za prosty, po paru grach mogłem w niego grać w niemal nieskończoność, ale już mi się nie chciało i popełniłem samobójstwo (mam za to pierwsze miejsce w wynikach!).
Podobnie jak wyżej oprawa i w tej grze jest co najmniej kiepska, wszystko jest rozpixelowane i źle przeskalowane (i to w ten zły sposób), ale podoba mi się bardzo audio, wyniki online i ogólnie rozgrywka. Gdyby tylko nie to, że jest za prosta i nieco zabugowana (np. mam screenshot jak mam 2 telewizory w powietrzu, albo czasem wspinający się zombie jest nieśmiertelny, a na tym błędy się nie kończą). Sterowanie też niestety jest kiepskie - jak szybko chcę zmienić kierunek, a nie puściłem palca z drugiej strony ekranu, postać biegnie w niezmienionym kierunku. Także rozglądanie się w dół jest tragiczne do wykonania. Ale ogólnie gierka mi się podoba, dlatego, że ma taki specyficzny Klik 'n Play'owo - TGFowy klimat.

Ja bym wam radził na początek przeportować Room Eleven'y na androida, tylko koniecznie z jakąś sensowną grafiką (grafika podobnie jak w dwóch wyżej wymienionych produkcjach jest bardzo słaba). Ale miło wspominam te gry jeszcze z czasów CP. Pamiętam, że w 3 części w ogóle już poleciałeś w kosmos z grafiką, wszystko było tam gradientem :d - ale zagadki były fajne! A escape the room z dobrą grafą, zawsze się sprzeda.

A. No i macie brzydkie logo, grafik by wam się przydał :P.
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group