NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Przygodowa] Guardian of Desolation

Czy gra się podobała?
Tak
100%
 100%  [ 1 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 1
Wszystkich Głosów: 1

Autor Wiadomość
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 04-02-2016, 16:55   [Przygodowa] Guardian of Desolation

Tytuł: Guardian of Desoliation(pol. Obrońca Pustkowia)

Gatunek: Przygodowa (?), survival

Autor: Mastejeyaz/AdamAk2K
Grafika: No ja
Dźwięk: No... Nie ma w grze dźwięku
Muzyka: Ale muzyka jest, YT audiolibrary

Opis:
Wcielamy się w mężczyznę, który przeżył wojnę nuklearną! Musimy bronić naszego schronu i walczyć z bandytami. Co jakiś czas z nieba spadają skrzynie z różnymi przedmiotami takimi jak nóż, łuk, strzały, jedzenie.

STEROWANIE:
E- otwieranie skrzynek, wchodzenie do menu schronu, interakcja z dziadkiem ogólnie interakcja ze wszystkim
WASD - chodzenie
Mysz - celowanie
Prawy przycisk - używanie przedmiotów, atak (tylko gdy eq wyłączone)
Lewy przycisk - ściannie drzew

Zrzuty ekranu:
http://imgur.com/a/4t6Rd

Download:
http://www.mediafire.com/..._Desolation.exe
Ostatnio zmieniony przez masterjayz 07-02-2016, 10:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 06-02-2016, 23:51   

Może byś tak podał sterowanie? Leżą jakieś skrzynki, stoi jakiś dziadek, chodzę WSADem i nic nie mogę zrobić. Udało mi się tylko otworzyć plecak i zjeść kanapkę, ale nie mogę wejść w interakcję z nikim i z niczym.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 07-02-2016, 10:31   

Klikasz myszką na drzewko/roślinkę, by coś zrobić. Mi też na początku nie działało, ale po chwili się naprawiło.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 07-02-2016, 10:34   

Jak mogłem o tym zapomnieć! Już wyedytowałem post na górze :D
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 08-02-2016, 19:55   

Nadal nie do końca rozumiem, jak w to grać. Chodzę, zbieram te skrzynki z kanapkami, ale jest ich bardzo mało, więc dość szybko pasek głodu spada do zera. Są tam też strzały, ale nie ma łuku. Uzbierałem 30 kawałków drewna i rozbudowałem schronienie, ale jak potem zobaczyłem, że muszę zebrać 50, to trochę mi się odechciało dalej grać. Ile będzie następnym razem? 100, 200? Zwłaszcza, że w losowych momentach nagle dostaję komunikat, że przegrałem i nie rozumiem, dlaczego - chyba schron został zniszczony. Ale przecież żeby zbierać drewno to muszę się oddalać coraz bardziej. Dziadkowi można coś sprzedać w zamian za drewno, ale skrzynek jest tak mało i tak mało rzeczy w nich jest, że niewiele to daje. Kiedy w końcu znalazłem nóż, to sekundę później znowu dostałem komunikat, że przegrałem, więc nawet nie miałem okazji go użyć. Nie wiem też, co daje rozbudowa schronu, skoro i tak jak tylko odejdę kawałek dalej to przegrywam bez żadnego ostrzeżenia.
Skrzynkami rządzi losowość, więc czasem znajdziemy 5 kanapek z rzędu, a czasem zamiast nich inne rzeczy, więc umrzemy z głodu. Przydałby się jakiś sklep, nie tylko z drewnem, ale też z jedzeniem - nie wiem, może jest, ale nie udało mi się zwiedzić całej mapy z powodu nagłych komunikatów o przegranej. Mapa jest duża, pusta i pozbawiona punktów charakterystycznych (oprócz dziadka, na którego nie tak łatwo trafić z powodu rozległości mapy). Nóż jest w skrzynce, więc znalezienie go też jest zupełnie losowe.
Interfejs jest mało intuicyjny. Niebieski pasek oznaczony jako S na początku interpretowałem jako poziom wytrzymałości schronu (S - Shelter), ale okazało się, że to S jak Sleep, czyli sen. Według instrukcji na początku mam rozbudować schron i znaleźć nóż, ale nóż tak jak pisałem znalazłem tylko raz za chyba óśmym podejściem, po czym natychmiast przegrałem, bo byłem daleko od schronu. Z tak małymi ilościami jedzenia i z tymi nagłymi przegranymi bez ostrzeżenia nie wiem, jak mam uzbierać te 50 kawałków drewna.
Domyślam się, ze co jakiś czas trzeba wrócić do schronu, wcisnąć ,,skanowanie", żeby sprawdzić jego wytrzymałość, a potem naprawić. Ale trwa to długo, poza tym trudno wyczuć, czy już czas wracać, czy jeszcze nie, bo wytrzymałość schronu widać tylko wtedy, jak się siedzi w środku. Takie ciągłe wracanie, ścinanie kolejnych drzew, oglądanie ciągle tych samych animacji to straszna nuda, a losowość w dostawach jedzenia i niepewność, czy za chwilę nie padnę z głodu nie ze swojej winy tym bardziej zniechęca. A jak nagle bez ostrzeżenia dostanie się komunikat o przegranej, to już w ogóle.
Nawiasem mówiąc - nad wyspą lata jakiś samolot, który zrzuca paczkę, w której jest JEDNA kanapka :D Można by rzec, przerost formy nad treścią.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 13-02-2016, 11:53   

Udało mi się przetrwać do 4 dnia, grę można spokojnie rozbudować o kilka ciekawych elementów. Co do sterowania to nie za bardzo rozumiem sytemu używania ekwipunku, założylem łuk potem nóż i już nie wiedziałem jak z powrotem założyć łuk.

Muzykę można przeboleć, chociaż to nie mój styl, ale radzę dać trochę ciszej.
Nie wiem czy gra będzie dalej rozbudowywana, ale powinieneś dodać jakieś inne źródło pożywienia, a nie tylko kanapki ze skrzynek. Człowiek biegnie do skrzynki bo jest na głodzie, a tu w skrzynce nagle 5 drewien, jakby kurde drewna brakowało na pustyni, gdzie ścinanie drzewa jest jedyną atrakcją?. No i do tego dziadek z wozem, tak zupełnie z dupy, stoi na pustynie i co sprzedaje ? DREWNO...

Od siebie dodałbym np, jakąś jaszczurkę która od nas ucieka i trzeba ją zabić żeby coś zjeść, ponieważ w tym momencie głód jest największym zmartwieniem gracza, a nie to co dzieje się w około.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 13-02-2016, 14:00   

Wcześniej to było zmartwienie ale powiększyłem ilość dostawania punktów za kanapki i racje żywnościowe :D
Gra nie będzie dalej rozbudowywana, ponieważ zajmuję się innym projektem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group