NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] Super PVP 2
Autor Wiadomość
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 20-04-2016, 18:14   [Strzelanka] Super PVP 2

Tytuł: SUPER PVP 2

Gatunek: Strzelanka platformowa, zręcznościowa dla dwóch osób

Autor: AdamAk2K
Grafika: AdamAk2K
Dźwięk: freesound.org
Muzyka: freesound.org

Opis:
No to tak, emm.. Nie miałem przez dwa dni internetu, zaczęło mi się nudzić więc zrobiłem tą grę żeby pograć z bratem :D
Typowa strzelanka dla dwóch osób, nie przez internet, po prostu klawiaturę dzielimy z kolegą :)

15 broni, m.in. banan, granat, gravity gun, karabin, snajperka...
3 tryby gry - deathmatch, base defense, grenade deathmatch
3 mapy - futuristic house, factory, mars station

Sterowanie:
gracz 1 - strzałki oraz "/"
gracz 2 - WASD oraz "R"

Zrzuty ekranu:
http://imgur.com/Nw8mMIM

Download:
Pobierz już teraz! [22mb]

Uwagi:
Preferuję posiadać kolegę do zagrania :D
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 20-04-2016, 19:07   

Gra wygląda dość ciekawie, ale niestety nie sądzę, bym przekonał żonę do wspólnej gry ;)
Mam tylko wrażenie, że postacie wytrzymują za dużo trafień.
Być może przydałaby się też możliwość rozciągnięcia okna gry.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1389


39920 Prestiż
Wysłany: 20-04-2016, 19:20   

+ estetyczna grafika, efekty typu odprysk, bardzo pieczołowicie wykonane animacje
+ animowane tła z efektem paralaksy
+ ładne, płynne animacje
+ duża ilość broni, bronie bardzo pomysłowe, choć ich efekt podobny
+ techno gun!
+ przyjemna muzyka
+ bardzo ładnie dopasowane efekty dźwiękowe do broni

- ciężkie sterowanie, głownie przez mechanizm uślizgu po ścianach
- bug z ruchem: ześlizgując się ze ściany i lądując w dziurze o wysokości 1, blokowany jest ruch na boki - trzeba podskoczyć
- bug ze strzałem: stałem bezpośrednio za wrogiem i nie mogłem go zabić z baretty - mijała go kula
- shotgun jest niemal bezużyteczny, starożytny okular też (niecelny)
- brak dźwięku na śmierć (w sumie animacja też by nie zaszkodziła) i rzeczy typu kroki, drzwi, rykoszety, odbicie granatu
- na Marsie wyskoczenie górą poza plansze powoduje śmierć...
- brzydkie menu
- fizyka granatu (szczególnie w rogach) dość upośledzona: https://youtu.be/G0bb7_wXY4w
- małe okno
- małe poziomy

. brakuje broni melee (np. pięść, bo widzę, że nóż jest w znajdźkach), która posłużyłaby jako pomoc w walce bezpośredniej, gdy skończy się broń konwencjonalna
. po podniesieniu broni mógłby się pojawiać napis lub ikona co mam w ręku (np. pod wynikiem).
. nie wiem na czym polega tryb Base defense. Nie mogę nijak zebrać "flagi" przeciwnika. Nie działa tam też przycisk powrotu do menu

Na razie nie oceniam, bo sądzę, że grę można dopracować pod wieloma względami i wtedy będzie całkiem ciekawa. Dokładając do tego moduł sieciowy i grę wieloosobową możesz zrobić pierwszy porządny scenowy shooter po sieci.
_________________
:razzugly:
 
     
Natie 
Bohaterka


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 20-04-2016, 19:48   

Kurcze jeżeli ta jest z nudów, to teraz zrób ją tak jakby nie była z nudów i dopracuj, ale...
Ale!
Ja wcale nie chcę powiedzieć że jest zła, absolutnie... Mnie się bardzo spodobała! Nawet pomimo tych paru mankamentów i niedopracowań, potencjał jest duży, a przede wszystkim grywalność - jest! A to cieszy. Rozwiń to koniecznie!
_________________
...
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 21-04-2016, 15:30   

Dziękuję wszystkim za recenzje, postaram się odpowiedzieć na wszystko :-P

jarlfenrir napisał/a:
Mam tylko wrażenie, że postacie wytrzymują za dużo trafień.

No, takie było założenie gry, dłuższe pojedynki są fajne.
jarlfenrir napisał/a:
Być może przydałaby się też możliwość rozciągnięcia okna gry.

Myślałem nad zoomowaniem do tyłu ale nie potrafiłem tego zrobić a wydajność też by pewnie spadła.

msg napisał/a:
ciężkie sterowanie, głownie przez mechanizm uślizgu po ścianach

Mi się podoba, nie wiem co trzeba by było zmienić :-/
msg napisał/a:
bug z ruchem: ześlizgując się ze ściany i lądując w dziurze o wysokości 1, blokowany jest ruch na boki - trzeba podskoczyć

We know.
To znaczy, kilka razy spotkałem się tym błędem ale nie chciało mi się tego naprawiać.
msg napisał/a:
bug ze strzałem: stałem bezpośrednio za wrogiem i nie mogłem go zabić z baretty - mijała go kula

Ponieważ pociski są po prostu standardowo wystrzeliwane, akcją "launch object" no i pociski skaczą zamiast się przesuwać, ale jako że ta gra była robiona po prostu z nudów to dałem sobie spokój z wymyślnymi technikami.
msg napisał/a:
shotgun jest niemal bezużyteczny, starożytny okular też (niecelny)

To nie okular tylko różdżka :D No, tak, bronie nie są równe, ponieważ ważne musi być podbieranie broni przeciwnikowi żeby został z tą słabszą.
msg napisał/a:
brak dźwięku na śmierć (w sumie animacja też by nie zaszkodziła) i rzeczy typu kroki, drzwi, rykoszety, odbicie granatu

Sytuacja tego nie wymagała, jeśli grę będę rozwijał to zapewne coś wykombinuję
msg napisał/a:
na Marsie wyskoczenie górą poza plansze powoduje śmierć...

To nie błąd, wylecenie poza "bezpieczną strefę" powoduje rozpadnięcie się w próżni :D
msg napisał/a:
brzydkie menu

Nie miało być ładne!
No ale jak miałbym rozwijać i jeśli miałoby coś z tego wyjść to bym zrobił ładniejsze
msg napisał/a:
fizyka granatu (szczególnie w rogach) dość upośledzona

Pinball movement :D
msg napisał/a:
małe okno
małe poziomy

Okno jest może trochę małe jak na dzisiejsze standardy ale da się grać! :D
Małe poziomy? No trochę ciasne ale nie chciałem robić większych bo nie byłoby widać własnej postaci po odejściu dalej.
msg napisał/a:
brakuje broni melee

Brat mi to wypomniał ale i tak grał, chodzi o to, że po skończeniu się czasu broni trzeba jak najszybciej jakąś znaleźć, a przeciwnik ma je zabierać.
msg napisał/a:
po podniesieniu broni mógłby się pojawiać napis lub ikona co mam w ręku

Ok, wprowadzę to
msg napisał/a:
nie wiem na czym polega tryb Base defense. Nie mogę nijak zebrać flagi przeciwnika. Nie działa tam też przycisk powrotu do menu

Trzeba bronić swojej bazy a zniszczyć ten kryształ przeciwnika, nie zebrać, ROZWALIĆ! :D

Natie napisał/a:
Kurcze jeżeli ta jest z nudów, to teraz zrób ją tak jakby nie była z nudów i dopracuj, ale...

Im bardziej angażuję się w projekt, tym mniejsza szansa, że go nie porzucę... To się leczy??? :-(
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1011

15733 Prestiż
Wysłany: 21-04-2016, 17:00   

muzyka jest niepoprawnie zapętlona. Więcej się nie wypowiem, bo zwyczajnie nie mam jak zagrać.
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 21-04-2016, 21:56   

Kurde, szkoda że na dzielonej klawiaturze. Spróbuj to zrobić na Lacewigu, może Ci wyjdzie, bo chętnie bym się z kimś zmierzył, a tak to nie ma z kim zagrać.

W dzisiejszych czasach tworzenie gier na dzieloną klawiaturę jest trochę bez sensu, no chyba że dla dzieciaków w szkole, żeby sobie na infie pograły :D
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 22-04-2016, 17:24   

Ish, jeśli czytałeś opis to wiesz po co na dzielonej klawiaturze :D
Gry nie będę dalej rozwijał, po pierwsze nie chcę jej zepsuć bo jest ok a po drugie nie mam czasu na ten projekt :D
Jeśli ktoś chce projekt to priv, mogę oddać jeśli ktoś chce rozbudować.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group