NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka] Dark Fear 4
Autor Wiadomość
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 07-02-2018, 19:54   [Strzelanka] Dark Fear 4

Tytuł: DARK FEAR 4

Gatunek: Strzelankowy survival

Autor: Ja
Grafika: Ja
Dźwięk: Nie pamiętam :P
Muzyka: j.w.

Opis:
Survival w stylu sceny klikowej sprzed 15 lat. Potwory ciągle wychodzą z pentagramów, a naszym celem jest przeżyć jak najdłużej. Co jakiś czas w losowym miejscu pojawiają się skrzynki z amunicją. Ściany da się niszczyć a stopień zniszczenia zależy od siły broni.

Sterowanie:
WSAD - ruch
R - zmiana magazynka
LMB - strzał
RMB - granat (tylko AK-47 i Beryl mają granatnik, granaty są współdzielone)
MMB - Zmiana trybu ognia. Jak robiłem tą grę, ta funkcjonalność wydawała się świetna, teraz już trochę mniej - trzeba od razu przestawić na full auto, jeśli się da (obok nazwy broni ikonka z 5-cioma pociskami).
Rolka - zmiana broni

Zrzuty ekranu:
https://ibb.co/h5k1tx
https://ibb.co/eLPuDx

Download:
Dropbox

Uwagi:

TO NIE JEST NOWA GRA.
Zauważyłem, że brakuje tej gry na NB, więc dla porządku dodaję.

Ekran wyboru postaci coś się zepsuł na nowszych windowsach, nie widać imion z jakiegoś powodu. Postacie różnią się wyglądem i startowym zestawem broni.
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 4 razy
Posty: 436

16663 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 21:41   

Bardzo trudna. Ta latarka jak dla mnie powinna być z 10 razy większa. W zasadzie to wroga widziałem dopiero, gdy mnie już atakował.
Brak wyraźnego paska zdrowia.
Inteligencja przeciwników chyba nie jest najwyższych lotów, ale ładnie zamaskowałeś to tym, że ich prawie nie widać :D
Przy wyborze postaci mam tylko 4 radiobutton'y, żadnego opisu ani grafik.
W ustawieniach mogę przełączyć ekran trybu pełnoekranowego na okienko (1/0), ale przełączałem i to nic nie dawało.

Na plus dobra muzyka i ładna ogólna stylistyka. Ale jest piekielnie niegrywalna przez praktycznie zerowy FOV (field of view).
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 08-02-2018, 21:54   

Mateusz napisał/a:
W zasadzie to wroga widziałem dopiero, gdy mnie już atakował.
Bo wroga słychać, kiedy jest blisko ;) Jak usłyszysz jakiś odgłos, znaczy, że trzeba zacząć się rozglądać.
Mateusz napisał/a:
Przy wyborze postaci mam tylko 4 radiobutton'y, żadnego opisu ani grafik.
Nie wiem dlaczego tak się stało, na Viście jeszcze ta gra działała dobrze, a nie mam pliku projektu już, żeby "przekompilować" grę.
Mateusz napisał/a:
Brak wyraźnego paska zdrowia.
Moim zdaniem słabo widoczny HUD to najgorszy element tej gry :( I już tego nie poprawię.

[ Dodano: 08-02-2018, 21:59 ]
Mateusz napisał/a:

W ustawieniach mogę przełączyć ekran trybu pełnoekranowego na okienko (1/0), ale przełączałem i to nic nie dawało.

Sprawdziłem to. Ustawienie się zapisuje, ale czytane jest tylko na początku. Więc trzeba zrestartować grę :P (Wystarczy F2)
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 09-02-2018, 00:10   

Faktycznie dość trudna. Rozpoznawanie położenia wroga po dźwięku to niezły pomysł, choć gdy robi się ich dużo, to trudno ocenić, gdzie dokładnie są - zwłaszcza, że wykrywanie dźwiękiem działa raczej tylko na lewo-prawo, a nie na góra-dół, chyba, że mam kiepskie słuchawki. Skrzynek z amunicją nie zauważyłem - domyślam się, że widać je dopiero po oświetleniu latarką, ale amunicja się dość szybko kończy i latanie po planszy bez nabojów to średni pomysł, więc za długo nie przeżyłem. Spoko gierka, ale Necro Fighter trochę bardziej mi się podobało.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 09-02-2018, 09:33   

kamiledi15 napisał/a:
Faktycznie dość trudna. Rozpoznawanie położenia wroga po dźwięku to niezły pomysł, choć gdy robi się ich dużo, to trudno ocenić, gdzie dokładnie są - zwłaszcza, że wykrywanie dźwiękiem działa raczej tylko na lewo-prawo, a nie na góra-dół
Nie pamiętałem, że coś takiego robiłem :P Po prostu jak usłyszę jakiś odgłos, to kręcę latarką dookoła.
kamiledi15 napisał/a:

Skrzynek z amunicją nie zauważyłem

Rzeczywiście są słabo widoczne, ale działają jak wszystko. W latarce powinny być widoczne wyraźnie, ale również widać jak leżą na krwi, albo jak czasem się pojawią na ścianie (wtedy trzeba granatem zrobić sobie dojście)
kamiledi15 napisał/a:

Necro Fighter trochę bardziej mi się podobało

Popieram ^^
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group