NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Projekt głównej postaci "Wygnańca"
Autor Wiadomość
lookash 
Bohater


Posty: 12

1318 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 00:46   Projekt głównej postaci "Wygnańca"

Chcialbym uslyszec a wlasciwie przeczytac czy podoba sie wam design glownej postaci do "Wygnanca"!

Oto obrazek: LINK

Prosze nie poruszac tutaj tematu samej gry bo i tak nie bede odpowiadal na zadne ewentualne pytania typu kiedy sie ona pojawi itp. Mam troche wolnego czasu i chcialbym porobic pelne animacje glownej postaci "Wygnańca" ktore byc moze beda kiedys wykorzystane do produkcji gry. Ale wiadomo ze trzeba miec dobra baze bo trudno pozniej zmieniac cale animacje, tym bardziej ze troche ich jest.

Ogolnie chcialbym "uslyszec" jak sobie wyobrazacie glownego bohatera tej gry? Jak powinien wygladac? Osoby siedzace troche na scenie pamietaja zapewne "zapowiedzi" tej gry, ale przypomne dla mlodych klikowcow ze glowny bohater nie bedzie do konca pozytywny. Bedzie mlodym awanturnikiem, z cietym jezykiem. Jego bronia beda 2 rzeznickie miecze polaczone z pistoletami. Gra natomiast ma miec klimat/charakter podobny do Devil May Cry na PS2.
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 08:57   

Powiem tak - zdecydowanie nie. Pamiętam wcześniejsze dizajny postaci do Wygnańca i bardziej mi się podobały. To to to jest jak postać z japońskiej bijatyki. Poprzedni Wygnaniec IMO wyglądał zdecydowanie bardziej klimatycznie.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Kaytek 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Posty: 293

6902 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 09:52   

Właśnie - to wygląda jak z gier na automaty z połowy lat osiemdziesiątych. Zbyt plastikowe. Ja jestem (dla odmiany) na nie.
_________________
 
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 09:58   

Ja Ci już wszystko na GG wyjaśniłem :P Zarzuć płachtą! :)
 
 
     
lookash 
Bohater


Posty: 12

1318 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 11:17   

No wiec widze ze jednak projekt sie nie porzyjął! Wiec napiszcie prosze jak wyobrażacie sobie głownego bohatera wygnańca? Jaki ubiór? Jakie włosy? Jakie gadżety? ;)
Wg tego stworze projekt.

Poprzednie designy to te:
Design 01
Design 02

W tym drugim nie podoba mi sie ze postac jest ubrana po prostu za normalnie. Jest taka zwykla, jak wielu kolesi ubierajacych sie na codzien podobnie. Pierwszy projekt mi sie natomiast nie podoba, ale sam nie umiem wyjasnic co konkretnie ;)

Ja postac "Wygnańca" widze w stylu metalowym. Jakies akcenty typu łańcuch, ćwieki. Skórzana kurtka.

Tutaj jeszcze podsylam jeden obrazek ktory nie byl w sumie tworzony z mysla o wygnańcu ale moze spodoba sie wam stroj (bo głowa na pewno będzie inna).
Bonus

Obrazka juz nie dokończyłem bo nie podobalo mi sie cieniowanie jakie zacząłem stosować, zrobilo z postaci plastikowa lalke :doubt:
Problem tylko w tym ze do Wygnańca pasuje plaszcz i aż pcha się on w design tej postaci, ale z drugiej strony animować płaszcz to też nie łatwa sprawa, a nie chce żeby animacja wygladała ładnie a płasz niszczył cały efekt :neutral:

Dajcie znac co o tym sadzicie
 
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 11:22   

Zdecydowanie ten projekt PS'owy którego nie dokończyłeś. Jak poprawisz anatomie i oczywiscie głowe to będzie super ;)
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 11:29   

Nie gadaj, że sam pikselowałeś tego bonusa!
Nie znam fabuły gry, więc nie moge powiedzieć, które by bardziej pasowało, ale ja osobiście bardziej widziałbym bardziej swojskiego faceta, chociażby i w zwykłym ubraniu jak w dizajnie 02. Bo strasznie nie lubie tych cudacznych mangowych strojów przywodzących na myśl półboga albo coś takiego.
W dizajnie 01 zdecydowanie złe - klata :D Ale musze powiedzieć, że jestem bardziej za prostotą, więc taki prosty pixel jak w dizajnie 01 by był IMO najlepszy (tylko troche poprawić lineart).
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 11:38   

Pierwszy projekt: wygląda jak wyciągnięty z Prince Of Persia. W takich klimatach to niewybaczalne.
Drugi projekt: poza jak jakiegoś tytana, a wygląd jak... hm... to właśnie taki nijaki :P Może to nawet dobrze. Ale ta poza jest śmieszna :)
Bonus: Jak z jakiejś tandetnej japońskiej mangi. Fu! xP
Nowy: tak jakby pomieszany trochę pierwszy i bonus. W opasce Rambo :/ Głowa do wymiany, reszta powinna być anatomicznie znormalizowana, a do ubranka najlepiej, jakby doszedł długi płaszcz.

Przynajmniej ja to tak widzę.
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 4 razy
Posty: 204

2055 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 12:02   

A mnie się tam podoba nowy projekt postaci :P . Klimatyczna jest i IMHO pasuje do gry.
Ostatnio zmieniony przez bmatrix 11-07-2006, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 12:29   

Tasmpol, ten gradient został wygenerowany przy pomocy Photoshopa :]
 
 
     
lookash 
Bohater


Posty: 12

1318 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 14:02   

A co sadzicie chlopaki o tych wariacjach?

LINK
 
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 4 razy
Posty: 204

2055 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 14:16   

lookash napisał/a:
A co sadzicie chlopaki o tych wariacjach?

LINK


To już mi się niepodoba... moim zdaniem postać jest tutaj zbyt napakowana.
Gdybym miał wybierać to wybrałbym I i II z 'wp-postać2'.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 14:21   

Ubiór pasuje tak jak III i IV z lewej strony (bez tej serpentyny).
_________________
:razzugly:
 
     
lookash 
Bohater


Posty: 12

1318 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 14:25   

A lepiej III czy IV? Ktory kołnierz lepszy - sotjący czy takie otwarty?
 
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 4 razy
Posty: 204

2055 Prestiż
Wysłany: 11-07-2006, 14:31   

Hmm, jeśli wybierać z 'wp-postać3' III lub IV to chyba lepszy z otwartym kołnierzem - ze stojącym to wygląda jakby on nie miał szyi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group