NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sonda 128

Dotychczasowy czas który spędziłeś w klikach uważasz za...
Niewykorzystany
21%
 21%  [ 12 ]
Zmarnowany
3%
 3%  [ 2 ]
Rozwinął mnie
42%
 42%  [ 24 ]
Nie żałuję
33%
 33%  [ 19 ]
Głosowań: 57
Wszystkich Głosów: 57

Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 29-07-2014, 18:34   Sonda 128

Dotychczasowy czas który spędziłeś w klikach uważasz za i przeciw.
Ostatnio zmieniony przez Fadex 08-02-2016, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 29-07-2014, 19:01   

Nigdy nie żałuję swoich decyzji, bo dzięki nim jestem tym, kim jestem. Oczywiście zdarzają się pomyłki, ale uważam raczej kliki za pozytywne przeżycie, które z pewnością przyczyniło się do rozwinięcia mojego zainteresowania programowaniem i utwierdzilo w przekonaniu na temat tego kim chcę być w przyszłości.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263

21763 Prestiż
Wysłany: 29-07-2014, 19:23   

Protip:

Cytat:
Nigdy nie żałuję swoich decyzji, bo dzięki nim jestem tym, kim jestem. Oczywiście zdarzają się pomyłki, ale uważam raczej klika za pozytywne przeżycie, które z pewnością przyczyniło się do rozwinięcia mojego zainteresowania X i utwierdziło w przekonaniu na temat tego kim chcę być w przyszłości.


Za X wstaw cokolwiek lub od razu: (...) rozwinięcia moich zainteresowań, tak można o wszystkim w zasadzie powiedzieć :) .

Je ne regrette pas.
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 29-07-2014, 20:22   

Prawdopodobnie gdybym poświęcił ten czas na Python + Django, byłbym dziś wymiataczem w tej dziedzinie i nie pytałbym jak głupi o CMSy do PSKQ, ale znając mój zapał w takich sprawach, to pewnie i tak bym daleko nie zaszedł. Oprogramowanie, którym się zajmujemy ma to do siebie, że z niewielkiego nakładu pracy powstaje coś konkretnego i to zdecydowanie zachęca mnie do dalszych działań. Mimo, że ograniczony i hermetyczny - przy moim zapale wcale niewykluczone, że jedyny, który do czegoś prowadzi.
_________________
:razzugly:
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 29-07-2014, 23:51   

Żeby wykorzystać django trzeba mieć stabilny serwer z linuksem w chmurze, a to zwykle droga sprawa. PHP to maksimum w tej dziedzinie co oferują hostingi jako-tako tanio-dobre. Django może być przyszłością, ale na razie jest odległa dla przeciętnych zjadaczy chleba :P

+ można się nauczyć w 2 tygodnie, także dużo nie tracisz.

@Jakim: przyłapałeś mnie, wpisałem do generatora "kliki" i "programowanie" i wypluło to cudo. Wiem że brzmi tak ogólnie jakbym chciał trafić w klucz na polskim nie czytając lektur ani streszczeń, ale tak właśnie uważam ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 30-07-2014, 10:31   

Niewykorzystany, bo jeszcze nie skończyłem tych gier, które chcę wydać.

To nadal jest hobby!
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
msdos400 
Starszy kapral

Główny edytor: Inny
Posty: 51

475 Prestiż
Wysłany: 31-07-2014, 21:23   

Na pewno nie będę żałował! Trochę się nauczyłem i mogę mieć własne aplikacje.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 04-08-2014, 17:08   

nie żałuje z całą pewnością,
_________________
"Polecam!" - Ja, 2016
 
     
Vader 
Chorąży
Nastoletni emeryt


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 342

3177 Prestiż
Wysłany: 05-08-2014, 10:01   

niewykorzystany, bo jestem na tyle leniwy, że moje twory, które to miały podbić polską scenę klików nie zostały nawet zaczęte. ;-;
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 07-08-2014, 23:00   

Rozwinął mnie, ale programowanie dało jednak więcej możliwości. Jako hobby kliki są niezłe. W dodatku można w nich różne prototypy szybko złożyć. Jeden czy dwa projekty na studia zdarzyło mi się w MMF2 zrobić z powodu napiętego terminu ;) Po godzinach, to też dobra zabawa z grami, lekkimi projektami, bitwami itp. Ogólnie kliki na plus :D
 
     
delgado88a 
Dezerter


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 87

6038 Prestiż
Wysłany: 09-08-2014, 12:27   

Jestem jak najbardziej za klikami i gorąco zachęcam, dzieki tym silnikom mozesz w pojedynke zrobić naprawdę dobrą grę i zarobić a niej.
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Dexter 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 61

650 Prestiż
Wysłany: 10-08-2014, 15:36   

Ja nie ukrywam, że dzięki klikom dużo łatwiej było mi przestawić się na programowanie. Uczą myśleć w odpowiedni sposób, rozwijają wyobraźnię, logiczny sposób myślenia, a przede wszystkim pomagają nadawać rzeczom strukturę, planować.

Niestety muszę przyznać, że pomimo tych 12 (jeśli dobrze liczę) lat z clickami nie stworzyłem praktycznie nic, wartego uwagi (masę silników, wiele rozpoczętych gier, praktycznie nic skończonego). Dlatego nawet pomimo tego, że nauczyłem się bardzo wiele zaznaczyłem 'niewykorzystany' - bo faktycznie mógłbym wynieść z tej zabawy znacznie, znacznie więcej.
_________________
Tenshi no metsuki...
 
 
     
DropboxKenshiro 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 66

2292 Prestiż
Wysłany: 13-08-2014, 09:37   

Niewykorzystany. Dopóki nie poznałem Constructa, albo porzucałem projekty ukończone w 1%, albo mi się niechciało itd. Myślę, że Perłol był takim momentem przełomowym w mojej klikowej karierze.
Spoiler:
_________________
0123456789101112131415161718192021222324252627282930
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Steam:
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 17-08-2014, 18:50   

Nie żałuje. Co prawda nie stworzyłem praktycznie nic porządnego, ale przynajmniej w późniejszym czasie wysnułem stosowne wnioski co do moich błędów(w desingu, grafice i nawet w samym kodzie)gier tworzonych w owym czasie.
_________________

 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 19-09-2014, 07:40   

Nie ukrywam, że kliki pomogły mi nieco przy analitycznym myśleniu tak bardzo potrzebnym przy programowaniu. :) Więc uważam że dzięki im wyszedłem na plus.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group