Sonda 128 |
Dotychczasowy czas który spędziłeś w klikach uważasz za... |
Niewykorzystany |
|
21% |
[ 12 ] |
Zmarnowany |
|
3% |
[ 2 ] |
Rozwinął mnie |
|
42% |
[ 24 ] |
Nie żałuję |
|
33% |
[ 19 ] |
|
Głosowań: 57 |
Wszystkich Głosów: 57 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Steam: 
Posty: 3444
33730 Prestiż
|
Wysłany: 29-07-2014, 18:34 Sonda 128
|
|
|
Dotychczasowy czas który spędziłeś w klikach uważasz za i przeciw. |
Ostatnio zmieniony przez Fadex 08-02-2016, 21:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 29-07-2014, 19:01
|
|
|
Nigdy nie żałuję swoich decyzji, bo dzięki nim jestem tym, kim jestem. Oczywiście zdarzają się pomyłki, ale uważam raczej kliki za pozytywne przeżycie, które z pewnością przyczyniło się do rozwinięcia mojego zainteresowania programowaniem i utwierdzilo w przekonaniu na temat tego kim chcę być w przyszłości. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Steam: 
last.fm: 
Posty: 263
21763 Prestiż
|
Wysłany: 29-07-2014, 19:23
|
|
|
Protip:
Cytat: | Nigdy nie żałuję swoich decyzji, bo dzięki nim jestem tym, kim jestem. Oczywiście zdarzają się pomyłki, ale uważam raczej klika za pozytywne przeżycie, które z pewnością przyczyniło się do rozwinięcia mojego zainteresowania X i utwierdziło w przekonaniu na temat tego kim chcę być w przyszłości. |
Za X wstaw cokolwiek lub od razu: (...) rozwinięcia moich zainteresowań, tak można o wszystkim w zasadzie powiedzieć .
Je ne regrette pas. |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1403

40028 Prestiż
|
Wysłany: 29-07-2014, 20:22
|
|
|
Prawdopodobnie gdybym poświęcił ten czas na Python + Django, byłbym dziś wymiataczem w tej dziedzinie i nie pytałbym jak głupi o CMSy do PSKQ, ale znając mój zapał w takich sprawach, to pewnie i tak bym daleko nie zaszedł. Oprogramowanie, którym się zajmujemy ma to do siebie, że z niewielkiego nakładu pracy powstaje coś konkretnego i to zdecydowanie zachęca mnie do dalszych działań. Mimo, że ograniczony i hermetyczny - przy moim zapale wcale niewykluczone, że jedyny, który do czegoś prowadzi. |
_________________
|
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 29-07-2014, 23:51
|
|
|
Żeby wykorzystać django trzeba mieć stabilny serwer z linuksem w chmurze, a to zwykle droga sprawa. PHP to maksimum w tej dziedzinie co oferują hostingi jako-tako tanio-dobre. Django może być przyszłością, ale na razie jest odległa dla przeciętnych zjadaczy chleba
+ można się nauczyć w 2 tygodnie, także dużo nie tracisz.
@Jakim: przyłapałeś mnie, wpisałem do generatora "kliki" i "programowanie" i wypluło to cudo. Wiem że brzmi tak ogólnie jakbym chciał trafić w klucz na polskim nie czytając lektur ani streszczeń, ale tak właśnie uważam |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Neoqueto
Moderator Akcelerator
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 30-07-2014, 10:31
|
|
|
Niewykorzystany, bo jeszcze nie skończyłem tych gier, które chcę wydać.
To nadal jest hobby! |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
 |
msdos400
Starszy kapral

Główny edytor: 
Posty: 51
475 Prestiż
|
Wysłany: 31-07-2014, 21:23
|
|
|
Na pewno nie będę żałował! Trochę się nauczyłem i mogę mieć własne aplikacje. |
|
|
|
 |
masterjayz
Bohater
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 228
10209 Prestiż
|
Wysłany: 04-08-2014, 17:08
|
|
|
nie żałuje z całą pewnością, |
_________________ "Polecam!" - Ja, 2016 |
|
|
|
 |
Vader
Chorąży Nastoletni emeryt
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 342
3177 Prestiż
|
Wysłany: 05-08-2014, 10:01
|
|
|
niewykorzystany, bo jestem na tyle leniwy, że moje twory, które to miały podbić polską scenę klików nie zostały nawet zaczęte. ;-; |
|
|
|
 |
Mr Knife
Bohater

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 266
13819 Prestiż
|
Wysłany: 07-08-2014, 23:00
|
|
|
Rozwinął mnie, ale programowanie dało jednak więcej możliwości. Jako hobby kliki są niezłe. W dodatku można w nich różne prototypy szybko złożyć. Jeden czy dwa projekty na studia zdarzyło mi się w MMF2 zrobić z powodu napiętego terminu Po godzinach, to też dobra zabawa z grami, lekkimi projektami, bitwami itp. Ogólnie kliki na plus |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Dexter
Plutonowy
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 61
650 Prestiż
|
Wysłany: 10-08-2014, 15:36
|
|
|
Ja nie ukrywam, że dzięki klikom dużo łatwiej było mi przestawić się na programowanie. Uczą myśleć w odpowiedni sposób, rozwijają wyobraźnię, logiczny sposób myślenia, a przede wszystkim pomagają nadawać rzeczom strukturę, planować.
Niestety muszę przyznać, że pomimo tych 12 (jeśli dobrze liczę) lat z clickami nie stworzyłem praktycznie nic, wartego uwagi (masę silników, wiele rozpoczętych gier, praktycznie nic skończonego). Dlatego nawet pomimo tego, że nauczyłem się bardzo wiele zaznaczyłem 'niewykorzystany' - bo faktycznie mógłbym wynieść z tej zabawy znacznie, znacznie więcej. |
_________________ Tenshi no metsuki... |
|
|
|
 |
DropboxKenshiro
Plutonowy
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 66
2292 Prestiż
|
Wysłany: 13-08-2014, 09:37
|
|
|
Niewykorzystany. Dopóki nie poznałem Constructa, albo porzucałem projekty ukończone w 1%, albo mi się niechciało itd. Myślę, że Perłol był takim momentem przełomowym w mojej klikowej karierze.
|
_________________ 0123456789101112131415161718192021222324252627282930 |
|
|
|
 |
pogromca909
Głupiec

Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Steam: 
Skype: 
Posty: 148
1212 Prestiż
|
Wysłany: 17-08-2014, 18:50
|
|
|
Nie żałuje. Co prawda nie stworzyłem praktycznie nic porządnego, ale przynajmniej w późniejszym czasie wysnułem stosowne wnioski co do moich błędów(w desingu, grafice i nawet w samym kodzie)gier tworzonych w owym czasie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wirtualność
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Steam: 
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 19-09-2014, 07:40
|
|
|
Nie ukrywam, że kliki pomogły mi nieco przy analitycznym myśleniu tak bardzo potrzebnym przy programowaniu. Więc uważam że dzięki im wyszedłem na plus. |
|
|
|
 |
|