Przesunięty przez: Minty 18-12-2016, 10:11 |
Russian Roulette Tournament |
Autor |
Wiadomość |
HappyOrange
Plutonowy
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 91
2544 Prestiż
|
Wysłany: 23-01-2016, 22:50
|
|
|
Proszę, zwiększ rozdzielczość rozdzielczość gry do HD(1280x720) i podczas renderowania dodawaj antyaliasing. |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 24-01-2016, 21:57
|
|
|
Standardowa rozdzielczość to 960x540. Film był nagrywany w zmniejszonej rozdzielczości więc proszę się nim nie sugerować oceniając grafikę. Tu jest surowy zrzut ekranu w standardowej rozdzielczości http://www.mediafire.com/...g.jpg?size_id=6
[ Dodano: 04-04-2016, 00:28 ]
Użytkownicy testujący grę skarżą się na zbyt niejasne instrukcje dotyczące zachowania się bębenka podczas kręcenia.
Dla użytkowników forum którzy zechcą w nią zagrać wyjaśniam:
Im większa siła tym bardziej losowy efekt.
Przy użyciu minimalnej wymaganej siły (100% precision) bębenek robi 3 równe obroty
i nabój zatrzymuje się w dokładnie tej samej pozycji w której był przed kręceniem, tak więc mamy 100% pewność gdzie się znalazł.
Przy użyciu maksymalnej siły (spinout) efekt jest nieprzewidywalny. Również wpływ wagi naboju jest mniejszy,
ponieważ bębenek zostaje zamknięty podczas kręcenia, więc są większe szanse że nabój znajdzie się w pierwszej komorze.
To może odstraszać przeciwników od dalszej gry lecz jest bardzo ryzykowne.
Kolejna krytykowana rzecz to fakt że nie widzimy żadnych wskaźników siły podczas gdy to przeciwnik ładuje broń.
Jednak wtedy byłoby zbyt łatwo. Zwłaszcza gdy przeciwnikowi udało się trafić idealnie z siłą. Wiedziałby zarówno on jak i gracz.
Efekt musimy ocenić po prędkości z jaką kręci się bębenek. Jeżeli zauważymy że zepsuł i przekręcił to próbujemy to wykorzystać.
Dla lepszego zrozumienia działania gry polecam tryb "Practice" gdzie można dokładnie przećwiczyć kręcenie
i zobaczyć jak to robią przeciwnicy.
Gra jest trudna ale do opanowania. Na farta nie da się jej przejść.
Jeżeli ktoś sądzi że jest inaczej bo można czasem wygrywać grając byle jak to proszę zwrócić uwagę na to
że demko zawiera trzech, raczej słabych przeciwników (do 50% umiejętności). W pełnej wersji będzie ich kilkunastu.
Najlepsi będą grali niemal bezbłędnie. |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 04-04-2016, 19:05
|
|
|
Trafienie tym suwaczkiem tam, gdzie się chce, jest zdecydowanie zbyt trudne. Po trzech przegranych pod rząd się zniechęciłem.
Przydałyby się również gdzieś zasady turnieju, bo kompletnie nie wiem co się dzieje.
Moja pierwsza próba, strzelam i zginąłem. Potem kolejna gra, przeżyłem pierwszą próbę, a potem... przeciwnik stwierdził, że on nie strzela i znów moja kolej WTF? O_o |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 04-04-2016, 23:01
|
|
|
jarlfenrir napisał/a: | Moja pierwsza próba, strzelam i zginąłem. Potem kolejna gra, przeżyłem pierwszą próbę, a potem... przeciwnik stwierdził, że on nie strzela i znów moja kolej WTF? O_o |
To znaczy ładowałeś broń 2 razy pod rząd? niemożliwe. Zasada jest prosta i logiczna. Runda trwa aż ktoś spasuje. Potem kręci drugi gracz. Przegrywa ten kto podda dwie rundy pod rząd. Dlatego dwie bo gdyby była jedna, gracz który kręci miałby możliwość nawet nie dać szansy zagrać przeciwnikowi. Zasady rozgrywki są dobrze przemyślane i sprawiedliwe. Ale rzeczywiście, dokładniejsze wyjaśnienia działania gry bardzo by się przydały. Zostaną dodane bardziej szczegółowe instrukcje. |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 05-04-2016, 08:26
|
|
|
Nie mówię, że ładowałem bron dwa razy pod rząd. Mówiąc "próba" mam na myśli, że jest moja kolej na strzał.
Informacja o tym, że można spasować i nie można spasować dwa razy z rzędu to dość istotna informacja - dlatego dziwne, że nigdzie jej nie znalazłem, nawet w pierwszym poście tego tematu. |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 18-12-2016, 02:12
|
|
|
Projekt można uznać za kompletny. Proszę administrację o przeniesienie tematu do ukończonych. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 18-12-2016, 10:29
|
|
|
Wygląda świetnie, poza trochę nieintucyjnymi kontrolkami tylko chwalę grę znajomym |
|
|
|
|
Janger
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 21
355 Prestiż
|
Wysłany: 18-12-2016, 18:28
|
|
|
Lepiej dodaj grę na Gamejolt. Kilka centów wpadnie, może nawet dolarów. |
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 19-12-2016, 11:14
|
|
|
Grafika fajna, ale nie dało się do tych stockowych modeli dodać włosów? Według mniej sensowniejsze sterowanie byłoby poprzez wciskanie przycisków pojawiających się na ekrani niż lewy klik to taka akcja a prawy to taka. Trochę za przydługawe przejścia z menusów do gry czy samo czekanie na ruch przeciwnika. Pomyslabys tez o jakims trybie "samouczek" gdzie co krok pojawia sie jakas chmurka z tekstem wyjasnaijaca krok po kroku o co chodzi. W grze jest help, ale pewnie poczatkujacemu graczowi i tak za duzo nie wytlumaczy. To tyle narzekania, sama gra ma fajny klimat i czuc ta adrenalinke przed pociagnieciem za spust. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 19-12-2016, 13:03
|
|
|
Włosy są. Im dalej tym bardziej owłosieni są przeciwnicy
Z tymi przyciskami to nie sądzę aby było lepiej. Trzeba by było celować w nie za każdym razem. Po co jak są tylko dwie akcje?
Ale samouczek rzeczywiście by się przydał. Dorzucę przy najbliższej okazji. |
|
|
|
|
GHPL
Starszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy Posty: 386
6075 Prestiż
|
Wysłany: 22-12-2016, 18:26
|
|
|
Brakuje mi tylko polskiego języka |
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 28-12-2016, 17:27
|
|
|
Przeszedłem do następnej drabinki. Nie wiem jak. Nie chcę grać dalej, chcę swój $1 mln teraz.
Wykonanie świetne. |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
mhpAC
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 33
310 Prestiż
|
Wysłany: 22-05-2017, 18:06
|
|
|
świetna grafika. Jak to zrobiłeś? |
_________________ jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD |
|
|
|
|
ViS
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 31
3071 Prestiż
|
Wysłany: 26-05-2017, 23:25
|
|
|
Tak w skrócie to prerendery podzielone na części, następnie przepuszczone przez image magick w celu wprowadzenia poprawek i redukcji rozmiaru.
Link nieaktywny. Ostatnia wersja jest na Gamejolt gdyby ktoś chciał pobrać. |
|
|
|
|
mhpAC
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 33
310 Prestiż
|
Wysłany: 31-05-2017, 17:03
|
|
|
pobrałem, zagrałem i nadal nie mogę się nadziwić jak to zrobiłeś sam jestem jeszcze januszem clicktema i nie zrobiłem żadnej sensownej gry, a tu taka zacna produkcja |
_________________ jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD |
|
|
|
|
|