NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Minty
18-12-2016, 10:11
Russian Roulette Tournament
Autor Wiadomość
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 90

2538 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 22:50   

Proszę, zwiększ rozdzielczość rozdzielczość gry do HD(1280x720) i podczas renderowania dodawaj antyaliasing.
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3037 Prestiż
Wysłany: 24-01-2016, 21:57   

Standardowa rozdzielczość to 960x540. Film był nagrywany w zmniejszonej rozdzielczości więc proszę się nim nie sugerować oceniając grafikę. Tu jest surowy zrzut ekranu w standardowej rozdzielczości http://www.mediafire.com/...g.jpg?size_id=6

[ Dodano: 04-04-2016, 00:28 ]
Użytkownicy testujący grę skarżą się na zbyt niejasne instrukcje dotyczące zachowania się bębenka podczas kręcenia.

Dla użytkowników forum którzy zechcą w nią zagrać wyjaśniam:

Im większa siła tym bardziej losowy efekt.

Przy użyciu minimalnej wymaganej siły (100% precision) bębenek robi 3 równe obroty
i nabój zatrzymuje się w dokładnie tej samej pozycji w której był przed kręceniem, tak więc mamy 100% pewność gdzie się znalazł.

Przy użyciu maksymalnej siły (spinout) efekt jest nieprzewidywalny. Również wpływ wagi naboju jest mniejszy,
ponieważ bębenek zostaje zamknięty podczas kręcenia, więc są większe szanse że nabój znajdzie się w pierwszej komorze.
To może odstraszać przeciwników od dalszej gry lecz jest bardzo ryzykowne.

Kolejna krytykowana rzecz to fakt że nie widzimy żadnych wskaźników siły podczas gdy to przeciwnik ładuje broń.
Jednak wtedy byłoby zbyt łatwo. Zwłaszcza gdy przeciwnikowi udało się trafić idealnie z siłą. Wiedziałby zarówno on jak i gracz.
Efekt musimy ocenić po prędkości z jaką kręci się bębenek. Jeżeli zauważymy że zepsuł i przekręcił to próbujemy to wykorzystać.

Dla lepszego zrozumienia działania gry polecam tryb "Practice" gdzie można dokładnie przećwiczyć kręcenie
i zobaczyć jak to robią przeciwnicy.

Gra jest trudna ale do opanowania. Na farta nie da się jej przejść.
Jeżeli ktoś sądzi że jest inaczej bo można czasem wygrywać grając byle jak to proszę zwrócić uwagę na to
że demko zawiera trzech, raczej słabych przeciwników (do 50% umiejętności). W pełnej wersji będzie ich kilkunastu.
Najlepsi będą grali niemal bezbłędnie.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 04-04-2016, 19:05   

Trafienie tym suwaczkiem tam, gdzie się chce, jest zdecydowanie zbyt trudne. Po trzech przegranych pod rząd się zniechęciłem.
Przydałyby się również gdzieś zasady turnieju, bo kompletnie nie wiem co się dzieje.
Moja pierwsza próba, strzelam i zginąłem. Potem kolejna gra, przeżyłem pierwszą próbę, a potem... przeciwnik stwierdził, że on nie strzela i znów moja kolej WTF? O_o
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3037 Prestiż
Wysłany: 04-04-2016, 23:01   

jarlfenrir napisał/a:
Moja pierwsza próba, strzelam i zginąłem. Potem kolejna gra, przeżyłem pierwszą próbę, a potem... przeciwnik stwierdził, że on nie strzela i znów moja kolej WTF? O_o


To znaczy ładowałeś broń 2 razy pod rząd? niemożliwe. Zasada jest prosta i logiczna. Runda trwa aż ktoś spasuje. Potem kręci drugi gracz. Przegrywa ten kto podda dwie rundy pod rząd. Dlatego dwie bo gdyby była jedna, gracz który kręci miałby możliwość nawet nie dać szansy zagrać przeciwnikowi. Zasady rozgrywki są dobrze przemyślane i sprawiedliwe. Ale rzeczywiście, dokładniejsze wyjaśnienia działania gry bardzo by się przydały. Zostaną dodane bardziej szczegółowe instrukcje.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 05-04-2016, 08:26   

Nie mówię, że ładowałem bron dwa razy pod rząd. Mówiąc "próba" mam na myśli, że jest moja kolej na strzał.
Informacja o tym, że można spasować i nie można spasować dwa razy z rzędu to dość istotna informacja - dlatego dziwne, że nigdzie jej nie znalazłem, nawet w pierwszym poście tego tematu.
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3037 Prestiż
Wysłany: 18-12-2016, 02:12   

Projekt można uznać za kompletny. Proszę administrację o przeniesienie tematu do ukończonych.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 18-12-2016, 10:29   

Wygląda świetnie, poza trochę nieintucyjnymi kontrolkami tylko chwalę grę znajomym :D
 
     
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 18

277 Prestiż
Wysłany: 18-12-2016, 18:28   

Lepiej dodaj grę na Gamejolt. Kilka centów wpadnie, może nawet dolarów. :)
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 639

15 Prestiż
Wysłany: 19-12-2016, 11:14   

Grafika fajna, ale nie dało się do tych stockowych modeli dodać włosów? Według mniej sensowniejsze sterowanie byłoby poprzez wciskanie przycisków pojawiających się na ekrani niż lewy klik to taka akcja a prawy to taka. Trochę za przydługawe przejścia z menusów do gry czy samo czekanie na ruch przeciwnika. Pomyslabys tez o jakims trybie "samouczek" gdzie co krok pojawia sie jakas chmurka z tekstem wyjasnaijaca krok po kroku o co chodzi. W grze jest help, ale pewnie poczatkujacemu graczowi i tak za duzo nie wytlumaczy. To tyle narzekania, sama gra ma fajny klimat i czuc ta adrenalinke przed pociagnieciem za spust.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3037 Prestiż
Wysłany: 19-12-2016, 13:03   

Włosy są. Im dalej tym bardziej owłosieni są przeciwnicy :>
Z tymi przyciskami to nie sądzę aby było lepiej. Trzeba by było celować w nie za każdym razem. Po co jak są tylko dwie akcje?
Ale samouczek rzeczywiście by się przydał. Dorzucę przy najbliższej okazji.
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Skype:
Pomógł: 18 razy
Posty: 386

6050 Prestiż
Wysłany: 22-12-2016, 18:26   

Brakuje mi tylko polskiego języka
 
     
Rexu 
Bohater


Główny edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 206

22306 Prestiż
Wysłany: 28-12-2016, 17:27   

Przeszedłem do następnej drabinki. Nie wiem jak. Nie chcę grać dalej, chcę swój $1 mln teraz.
Wykonanie świetne.
_________________
Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off.
 
 
     
mhpAC 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct 2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 33

310 Prestiż
Wysłany: 22-05-2017, 18:06   

świetna grafika. Jak to zrobiłeś?
_________________
jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3037 Prestiż
Wysłany: 26-05-2017, 23:25   

Tak w skrócie to prerendery podzielone na części, następnie przepuszczone przez image magick w celu wprowadzenia poprawek i redukcji rozmiaru.

Link nieaktywny. Ostatnia wersja jest na Gamejolt gdyby ktoś chciał pobrać.
 
     
mhpAC 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct 2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 33

310 Prestiż
Wysłany: 31-05-2017, 17:03   

pobrałem, zagrałem i nadal nie mogę się nadziwić jak to zrobiłeś :D sam jestem jeszcze januszem clicktema i nie zrobiłem żadnej sensownej gry, a tu taka zacna produkcja
_________________
jedyne do czego się nadaję, to średniej jakości grafika xD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group