NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[kaleki gitarzysta] Temporal
Autor Wiadomość
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 24-12-2014, 20:40   [kaleki gitarzysta] Temporal

Cześć, jestem Mariusz, a to mój dishwasher. Za namową Fadexa i Aleksa zakładam o to ten temat (bardziej przekonał mnie ten drugi Pan :P ). Ponoć coś ukrywam więc:
- jestem Mariusz...zagadka mojego imienia rozwiązana
- byłem kiedyś klikowcem, tworzyłem gry w click&play'u, TGFie, MMFie... nie stworzyłem żadnej grywalnej gry
- hobbystycznie rzępolę sobie na gitarze. Posiadam kaczke zw-45 zakka wylda pomimo, że nienawidzę strasznie tego przereklamowanego gitarzysty. Używam kostek dunlopa o wymiarach 1.0 mm i 1.5mm. W życiu miałem z 3 gitary, wszystkie budżetowe, w tym ostatnia gra dość pro jak na swoją cenę. Gram stroje Standard E albo standard A. Uważam że ludzie ktorzy narzekają na plastikowe brzmienie cyfry, to fanatycy którzy w ślepym teście nie potrafią wskazać co jest znienawidzonym plastikiem a co naturalnie brzmiącą lampą.
- hobbystycznie i komercyjnie (dorywczo) bawię się w grafikę 3d. Głównie utrzymuję się jednak z całkiem innej dziedziny.

W sumie to i tak wszyscy mają to gdzieś, ja sam także... no ale miałem pokazać, że nic nie ukrywam i brak Facebook'a, to nie żadna tajemnicza sprawa/spisek i coś tam jeszcze, to specjalnie tworzę ten wątek.

Duża ilość bezsensownego tekstu a Aleksowi zależało na tym:





Copy pasta, bo nie chce mi się pisać opisu od zera:

Ok, I'am serious now. The final render of Flutterbat. Don't make fluttershy... flutterbat cry :P


Software:
Blender 2.7a (modeling, skinning, rigging)
Vray standalone 2.0 (for rendering)
Photoshop CS3 (for texturing and compositing/postprocessing)

I will realase the models and blend file soon.

I hope you like it.

PS. Ten wątek to nie żadne prowo, trolling czy coś tam jeszcze. Napisałem to trochę w humorystyczny sposób, ale nie mam na celu z niczego się naśmiewać i prowadzić jakiś flame. Aleks poprosił o przywrócenie tematu, więc postanowiłem zrobić to tak by wszystkim pasowało, a zarazem odnieść się do tego, że Temp coś tam ukrywa. W ten sposób Flutterka powraca, a ja coś tam zdradzam więcej o sobie.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 27-12-2014, 20:38   

Oral nie wiedziałem, że jesteś dziewczyną! Coś się stało :--<?
Jeszcze pamiętam jak uczyłeś/aś mnie o co chodzi z renderami. Nic nie pamiętam contentu, tylko gadanie o fuzji i ratowaniu czegoś (zakładaniu rzeczy dla TRU ludzi)! Aha, Tempor jedyny TRUE człowiek tutaj (a nie plastikowe Fadexy i inne Fadexy, Fadex i inni rezydenci CK).
Niestety kucyki to nie moja działka, a gitar nie rozumiem. Fala akustyczna taka ciągła i pociągła, wolę klawisze.

Czemu tylko jeden render i zero infodumpingu o tej sztuce?
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 28-12-2014, 10:30   

Temporal napisał/a:
Cześć, jestem Mariusz

BROO napisał/a:
Oral nie wiedziałem, że jesteś dziewczyną!

yhm
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 28-12-2014, 11:44   

BROO napisał/a:
Oral nie wiedziałem, że jesteś dziewczyną! Coś się stało :--<?
Jeszcze pamiętam jak uczyłeś/aś mnie o co chodzi z renderami. Nic nie pamiętam contentu, tylko gadanie o fuzji i ratowaniu czegoś (zakładaniu rzeczy dla TRU ludzi)! Aha, Tempor jedyny TRUE człowiek tutaj (a nie plastikowe Fadexy i inne Fadexy, Fadex i inni rezydenci CK).
Niestety kucyki to nie moja działka, a gitar nie rozumiem. Fala akustyczna taka ciągła i pociągła, wolę klawisze.

Czemu tylko jeden render i zero infodumpingu o tej sztuce?


Sarkastyczny jak zawsze a moze i bardziej :D Szkoda, ze cie zawiodlem, ale musisz zrozumiec, mam swoje lata i nie mam sily na takie wybryki jak kiedys. Bedziu widze tez zniknal ze sceny, nie ma komu robic szumu na scenie :(

3m sie Broo
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 28-12-2014, 20:18   

Pewnie żartujesz :) Chyba, że nazywasz się Marianna.
_________________
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 29-12-2016, 19:17   

Tak sobie pomyślałem, że będę sobie tutaj spamował moimi graficzkami z side projektów, jakimiś screenshotami siatek, nodów i innych takich badziewi. Shouty się przewijają, discord w sumie jeszcze szybciej więc chyba taki jeden zbiorczy wątek ma większy sens.

Na start Ksiądz Mięnczysław przypomina o swoim istnieniu:



Z aktualnych rzeczy tak WIP w klimatach kucykowych:



Użyte oprogramowanie to Blender, Vray i Photoshop. W przyszłości pewnie będą się tutaj pojawiać jakieś pierwsze graficzki z mojej gry "The meaning of life".
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Mateusz 
Starszy chorąży
GT member


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 437

16663 Prestiż
Wysłany: 17-01-2017, 00:15   

Cześć Temp. Zawsze Cię podziwiałem za twoje rendery i do dzisiaj wspominam Tajemnicę, ten RPG, chociaż głównie dlatego, że miał koszmarną grafikę :D
_________________
http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 18-01-2017, 15:16   

Rendery z kucykami > kucyki 2D

dawaj wincyj prosze <3
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 19-01-2017, 15:46   

Mateusz napisał/a:
Cześć Temp. Zawsze Cię podziwiałem za twoje rendery i do dzisiaj wspominam Tajemnicę, ten RPG, chociaż głównie dlatego, że miał koszmarną grafikę :D


To Ty jeszcze żyjesz? Stara gwardia wraca na PSK? Tajemnica to relikt przeszłość :) Czasami po latach lubię sobie odpalić którąś część i się pośmiać z tego "potworka" :D . Twórcą gier raczej nigdy nie będę :P Gdyby jednak nie ta śmieszna Tajemnica, to nigdy bym się nie zainteresował grafiką 3d, więc jakieś pozytyw z tego wyszedł :)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 27-01-2017, 09:47   

Wreszcie znalazłem trochę czasu i ukończyłem to draństwo:

_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 16-12-2020, 12:00   

Ostatnio Broo i Slawo mało się udzielają na scenie, to jak ich na chwilkę zastąpię i rozruszam PSK ;)

https://www.youtube.com/w...oJApx8ENM&t=21s

System cutscenek dla drugiej iteracji modułu "Albert". Stworzyłem elastyczny system pozwalający nad wielką kontrolę poszczególnych sekwencji. Można na żądanie wywołać daną animację, mechanikę, ruch, stworzenie instancji, zniszczenie instacji, tworzenie textboxów z avatarami, zamrażaniem gry, deaktywacją i aktywacją instancji i wiele innych ficzerów. System jest tak zaawansowany, że wykorzystywany będzie do tworzenia walk z bossami oraz innych growych mechanik. System scrollowania został przebudowany i zintegrowany w pełni z systemem cutscenek.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 17-12-2020, 20:28   

Powiem tyle: kawał dobrej roboty. Dobrze się to wszystko u Ciebie komponuje. Poleciał sub, będę obserwował poczynania ;)
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 18-12-2020, 17:21   

Nie wiedziałem, że ktoś jeszcze NB odwiedza, to forum już dawno umarło, a tu taka niespodzianka. Bardzo miłe słowa, dziękuje.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group