NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] [Java/JMonkeyEngine] Gem Hunter
Autor Wiadomość
darkhog 
Kapral


Główny edytor: RPG Maker
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 21

Prestiż
Wysłany: 06-06-2012, 12:27   [Inna] [Java/JMonkeyEngine] Gem Hunter

Tytuł: Gem Hunter

Gatunek: Labirynt (naprawdę, nie wiem jak to inaczej zaklasyfikować)
Język: Java/JMonkeyEngine

Autor: Dariusz "Darkhog" G. Jagielski
Grafika: Darkhog
Dźwięk: Findsounds.com/z drobną edycją w audacity (dodanie echa)
Muzyka: Sosowski (ten od SuperOfficeStress)/rinoaff33

Opis:
Pamiętacie może wygaszacz Labirynt 3W z Win 98? No więc, ja robię jego wersję w formie gry. Celem jest znalezienie czerwonego kamienia (gemstone, nie umiem tego lepiej na polski przetłumaczyć, a gra jest w całości po angielsku robiona) na każdym z poziomów. Poziomów jest chwilowo jedynie 14, jednak w pełnej wersji będzie ich co najmniej 50.

Gra jest podobna w stylu graficznym i sposobem kontroli do Wolfensteina (zabieg celowy), choć ma tekstury o wyższej rozdzielczości oraz trochę nowoczesnych efektów jak depth of field.

Sterowanie odbywa się za pomocą klawiatury (strzałki+spacja w celu zebrania kamienia) lub joysticka (jeszcze nie zaimplementowane, ale będzie przed wydaniem gry). Gra będzie płatna i kosztować będzie $2.86 (około 10 złotych, czyli nie tak dużo)

Zrzuty ekranu:

Ekran tytułowy


Jeden z poziomów (tak, wszystkie są podobne i nie, nie zamierzam tego zmieniać)


To masz znaleźć na każdym poziomie

Download:
Brak, gra w budowie - będzie dostępna w serwisie IndieVania + będzie dostępne demo z kilkoma poziomami.

//edit: Aby być na bieżąco, polecam śledzić mnie na Twitterze (@qvear) - dodaję tam postępy z prac opatrzone tagiem #gemhunter.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 06-06-2012, 22:54   

Przykro mi, nie wytrzymałbym w tak kolorowym labiryncie nawet minuty i prędzej uderzałbym z całej siły głową o ścianę niż szukał wyjścia. Naprawdę, bardzo słabo wygląda takie pomieszanie nasyconych kolorów.

Dodatkowo głupie wydaje mi się tworzenie plansz do labiryntów. Jak dla mnie dużo lepiej, jeśli są one generowane losowo, ale zawierają jakieś wskazówki, lub elementy unikatowe - przez które możemy się dowiedzieć, czy byliśmy w danym miejscu, czy nie.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1012

Prestiż
Wysłany: 06-06-2012, 23:03   

Jeśli to ma być sprzedawane, to ja lepszą grę znajdę za darmo.
_________________


 
     
aderal 
Kapral


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 32

Prestiż
Wysłany: 07-06-2012, 00:37   

Zdecydowanie nie dla mnie, od grafy bolą mnie oczy.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1012

Prestiż
Wysłany: 07-06-2012, 10:20   

Wolałbym jakieś ciemne pomieszczenia z pochodniami :)
_________________


 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Posty: 686

Prestiż
Wysłany: 07-06-2012, 11:58   

chcesz sprzedawać taki słaby pomysł? takie gry grywalności nie mają
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze
He jestem wielbłądem he he he


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Posty: 337

Prestiż
Wysłany: 28-07-2012, 14:04   

Paczały mnie bolą od patrzenia na screeny :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group